[XP] Vaag probleem met FTDv3 i.c.m WinAmp + IncrediMail

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Hey mede tweakers,

hier nogmaals een topic van een vertwijfelde GoT-ter....

Ik heb op mijn pc een probleem als ik de volgende software tegelijk installeer:
FTDv3 (V3.6)
WinAmp (V5.03)
IncrediMail

Als ik alles installeer, dan kan ik er perfect mee werken. Maar zodra ik 1x gereboot heb, dan werken WinAmp én IncrediMail niet meer. Ik krijg dan een standaard Windows error venstertje.

"In Winamp is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak" En dan de vraag of ik het rapport wil verzenden.

Ik dacht eerst dat dit aan Windows lag. Verse installatie gedaan. Wederom EXACT hetzelfde probleem. Toen van een vriend XP met SP1 geleend, deze weer opnieuw geinstalleerd, maar wederom hetzelfde probleem |:(

Ik word er nu langzaam een beetje gefrustreerd van. WinAmp wil ik blijven gebruiken omdat ik deze icm. de MM3 skin heel handig vind om aan de bovenkant van het scherm weg te moffelen (in tegenstelling tot WMP die zich in de taakbalk vastmoffelt). IncrediMail vind ik gewoon een relaxt email programma, en die reclame boeit me niet zoveel eerlijk gezegd. En tja, FTDv3 heb ik nou ook eenmaal nodig 8)

Heeft er hier iemand anders ook problemen gehad met deze combinatie? En zo ja, wat is/was eraan te doen?

Thanx In Advance!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 03:24
je probeert ze "tegelijk" te instaleren ?
dus 3 installes op de zelfde moment ?

Als dat zo is zou ik zeggen, install ze eens 1 voor 1 en doe na een install een reboot.

Zo niet install ze dan eens 1 voor 1 en daarna een reboot..

ik zie een patroon hier...

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Is reeds 1 voor 1, met een reboot tussen elke. Direct na de reboot werkt het. Ook maakt het niets uit of ik ze alle 3 direct installeer, en dan 1x doe rebooten. Of helemaal niet doe rebooten. Winamp en Incredimail werken... maar zodra FTD gestart wordt werken IncrediMail en Winamp niet meer.....

Overigens heb ik ook alle update's van XP erop staan, ook daar kan het niet aan liggen. Outlook werkt wel gewoon (al geeft die wel een Windows Messenger foutmelding :? ... heb daarom nu maar Windows Messenger geuninstalled). En met Windows Media Player werkt ook alles gewoon. Ook Spyware, Ad-Aware en RegClean laten lopen levert geen positief resultaat op. Temporary files weggooien....

Waarom gaat het enkel en alleen met deze 2 programma's fout?

En mocht iemand het niet weten, maar weet wel een goed alternatieve mailmelder die opkomt als er mail is (dus niet MSN Plus, want die geeft maar een tijdelijke popup, en die zie je niet als je bv ff bent pissen ofzo). En/of iemand die een site weet met een aantal goede Windows Media Player skins. (En dan tevens de vraag of het mogelijk is om WMP in de taakbalk te houden als ik een nieuwe MP3 opstart, want dan wordt deze telkens weer groot formaat :o )

[ Voor 8% gewijzigd door F-Tim op 26-06-2004 23:47 . Reden: Betere uitleg install ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 03:24
Je zou misschien op FTD forum kunnen snuffelen/posten of daar ook iemand is met het zelfde probleem.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Daar heb ik al gezocht, maar daar is niemand die het over deze fout heeft. Ik zal er in ieder geval binnenkort eens een topic openen daar.

En op dit moment is Kazaa Lite er ook nog bijgekomen |:(

Vroeger werkt wel gewoon alles samen, en nu lijkt dat niet te kunnen, heel vaag. Ik probeer binnenkort weer eens te formatteren, en alleen XP met SP1 erop te zetten. Kijken of dan WEL alles samen werkt. Ik laat het in ieder geval weten. Zal ergens in de loop van deze week worden, maar k weet nog niet precies wanneer aangezien ik moet werken, en niet precies wanneer ik wel/niet zin erin heb!

Wanna play?