heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Wat voor filters heb je ingesteld?
Dit kun je zien door met de rechtermuisknop op de playlist te klikken in iTunes en "edit smart playlist" te kiezen
Dit kun je zien door met de rechtermuisknop op de playlist te klikken in iTunes en "edit smart playlist" te kiezen
Zover ik weet heeft de 2e gen iPod geen ondersteuning voor Smart Playlists. Ik heb iig geen enkele smartplaylist in mijn iPod staan.
1. Je hebt een 3th Generation iPod.
2. Het lijkt me dat EhPod dit niet ondersteund.
2. Het lijkt me dat EhPod dit niet ondersteund.
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
m'n eerste generatie had het ook, dus dat lijkt me sterkSage schreef op 28 juni 2004 @ 15:36:
Zover ik weet heeft de 2e gen iPod geen ondersteuning voor Smart Playlists. Ik heb iig geen enkele smartplaylist in mijn iPod staan.
Op de iPod zelf worden de afspeellijsten niet geupdate, dus wat je "op" je ipod afspeeld komt niet bij "recently played" te staan. Maar in iTunes zou dit gewoon moeten werken.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 16:37 ]
AFAIK is de recently played list gewoon de lijst met liedjes die je in iTunes hebt afgespeeld. Als je dus nooit muziek met iTunes luistert heb je ook een lege lijst 
Volgens mij worden smart playlists gewoon geconvert naar gewone playlists met dezelfde inhoud als in iTunes op het moment van synchroniseren.
@ T. van Beek: 3rd Gen heeft 4 knopjes bovenaan, dus het is een 2nd Gen.
Volgens mij worden smart playlists gewoon geconvert naar gewone playlists met dezelfde inhoud als in iTunes op het moment van synchroniseren.
@ T. van Beek: 3rd Gen heeft 4 knopjes bovenaan, dus het is een 2nd Gen.
1) Het is inderdaad een 2nd Gen ja, want ik heb geen knopjes.
2) Ik heb wel een Last Played list, anders begin ik dit topic niet
Maar die list moet toch door de iPod gevuld worden onder het spelen, en niet door EhPod?
Ik heb overigens geen iTunes.
2) Ik heb wel een Last Played list, anders begin ik dit topic niet
Maar die list moet toch door de iPod gevuld worden onder het spelen, en niet door EhPod?
Ik heb overigens geen iTunes.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik heb iTunes gehad, ik vind het niet handig.leokennis schreef op 28 juni 2004 @ 21:35:
En dat weet ik zeker![]()
Use iTunes DB! Serieus het is 100x fijner dan Ephod
Ephod rocks nou ook weer niet, maar is prima voor mijn logica wat betrect die iPod.
Mijn moeder heeft iTunes en die speelt er regelmatig nummers mee af, zij vindt die voorafgebakken indeling in Albums enzo geweldig
Even ter informatie, een 3rd (rd, niet th, btw) gen iPod slaat er wel de recent gespeelde liedjes in op. Zover ik weet moet een 2nd gen dat ook kunnen. Maar daar heb ik nog nooit langer dan 30 seconden mee gespeeld.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Pagina: 1