[ipod] recently played list altijd leeg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 17:37

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Waarom eigenlijk?

Ik heb een 2nd gen iPod, zover ik weet (hij heeft een sensor-draaiwiel - wiel beweegt niet, en ik heb geen vier knopjes bovenaan). 2nd gen dus?

In ieder geval is die lijst bij mij altijd leeg. Playlists geen probleem, en ik speel elke dag nummers, meerdere malen per dag. Niet dat ik de lijst graag zou willen gebruiken, maar ik vraag me af waar hij dan voor dient :P - of moet je dat aanzetten?

Uploaden doe ik overigens met EhPod. Die laat de lijst wel gewoon zien, maar ook daar is hij altijd leeg. En om er nou eigenhandig liedjes in te gaan zetten lijkt me niet de bedoeling 8)7 ... waarom doet de iPod dat niet?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor filters heb je ingesteld?

Dit kun je zien door met de rechtermuisknop op de playlist te klikken in iTunes en "edit smart playlist" te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Zover ik weet heeft de 2e gen iPod geen ondersteuning voor Smart Playlists. Ik heb iig geen enkele smartplaylist in mijn iPod staan. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

1. Je hebt een 3th Generation iPod.
2. Het lijkt me dat EhPod dit niet ondersteund.

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 28 juni 2004 @ 15:36:
Zover ik weet heeft de 2e gen iPod geen ondersteuning voor Smart Playlists. Ik heb iig geen enkele smartplaylist in mijn iPod staan. :)
m'n eerste generatie had het ook, dus dat lijkt me sterk

Op de iPod zelf worden de afspeellijsten niet geupdate, dus wat je "op" je ipod afspeeld komt niet bij "recently played" te staan. Maar in iTunes zou dit gewoon moeten werken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
AFAIK is de recently played list gewoon de lijst met liedjes die je in iTunes hebt afgespeeld. Als je dus nooit muziek met iTunes luistert heb je ook een lege lijst ;)
Volgens mij worden smart playlists gewoon geconvert naar gewone playlists met dezelfde inhoud als in iTunes op het moment van synchroniseren.

@ T. van Beek: 3rd Gen heeft 4 knopjes bovenaan, dus het is een 2nd Gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
1) Het is inderdaad een 2nd Gen ja, want ik heb geen knopjes.
2) Ik heb wel een Last Played list, anders begin ik dit topic niet :z

Maar die list moet toch door de iPod gevuld worden onder het spelen, en niet door EhPod?
Ik heb overigens geen iTunes.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nee, volgens mij werkt die lijst alleen met last played liedjes van je iTunes, niet van je iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

En dat weet ik zeker :)

Use iTunes DB! Serieus het is 100x fijner dan Ephod

[ Voor 4% gewijzigd door sjaakaq op 28-06-2004 21:36 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
leokennis schreef op 28 juni 2004 @ 21:35:
En dat weet ik zeker :)

Use iTunes DB! Serieus het is 100x fijner dan Ephod
Ik heb iTunes gehad, ik vind het niet handig.
Ephod rocks nou ook weer niet, maar is prima voor mijn logica wat betrect die iPod.

Mijn moeder heeft iTunes en die speelt er regelmatig nummers mee af, zij vindt die voorafgebakken indeling in Albums enzo geweldig :P ... ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Even ter informatie, een 3rd (rd, niet th, btw) gen iPod slaat er wel de recent gespeelde liedjes in op. Zover ik weet moet een 2nd gen dat ook kunnen. Maar daar heb ik nog nooit langer dan 30 seconden mee gespeeld.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1