Ik zet net mijn pc aan even mail ophalen en ook even luisteren naar weer eens wat geinige uitleg van Johan op tv via pc loop ik naar beneden, wordt het ineens heel stil...?
Boven staat m'n pc uit en er gebeurt niks als ik hem aan wil zetten.
kijk ik even aan de achterkant of er geen kabels los zitten maar zie niks. Daarbij leg ik ook m'n hand boven op de kast... maar die haal ik snel weer weg... Ding is hardstike warm!
Als ik de bovenkant eraf haal kan ik m'n handn niet eens op de voeding leggen. Dat ding is gloeiend heet en de pc stond op dat moment nog geen 5 minuten aan. Alleen maar email opgehaald en tvpc aangezet dus.
Die voeding zit er al sinds december of januari en tot nu toe geen noemenswaardige hardware problemen.
Dit is de rest van de config:
Er kwam geen geur of rook van de voeding af trouwens.
Waarom dan ineens dit probleem?
Gewoon pech of toch echt een oorzaak?
Boven staat m'n pc uit en er gebeurt niks als ik hem aan wil zetten.
kijk ik even aan de achterkant of er geen kabels los zitten maar zie niks. Daarbij leg ik ook m'n hand boven op de kast... maar die haal ik snel weer weg... Ding is hardstike warm!
Als ik de bovenkant eraf haal kan ik m'n handn niet eens op de voeding leggen. Dat ding is gloeiend heet en de pc stond op dat moment nog geen 5 minuten aan. Alleen maar email opgehaald en tvpc aangezet dus.
Die voeding zit er al sinds december of januari en tot nu toe geen noemenswaardige hardware problemen.
Dit is de rest van de config:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Voeding A-Open 350W ASUS p4C800E-DLX P4C 3.4 GHz (geen prescot dus) 2xcorsair twinx 1024-4000 (draait op dit Mobo als:4 xCorsair DDR-SDRAM PC3700-512MB) Sapphire 9800Pro Ultimate 2xWD sata Raptor 74GB in Raid 0 1xseagate 120GB 1xCD-writer 1xDVD-writer SB audigy Windows XP-Pro |
Er kwam geen geur of rook van de voeding af trouwens.
Waarom dan ineens dit probleem?
Gewoon pech of toch echt een oorzaak?