Enige tijd geleden was er een topic hier waar een site werd vermeld naar een engelstalige site. Helaas ben ik door het kapot gaan van mijn harddisk 1,5 maand geleden deze link kwijt geraak + meeste belangrijke data. Ik heb hier op de search zitten zoeken, maar kan deze niet vinden. Ook staat deze link neit tussen de links van de FAQ.
Deze site bevatte hoofdzakelijk informatie voor een beginnende digitale fotograaf om te beginnen. Het was alles zeer duidelijk uitgelegd en het ging voornamelijk over de basis en nog beter hoe maak ik een goede compositie!!!
Ik begin nu na 2 a 3 maanden mijn toestel goed te begrijpen, maar wil nu een beetje leren goede composities te maken.
Deze site legde het heel goed uit. Daarom had ik hem ook gebookmarked.
(Geloof dat het de maker ervan bij een site werkte over koelers en gewoonlijk hier foto's van maakte en daardoor alles er gemakkelijk uitlegde)
Weet een van jullie de site nog of heeft iemand hem nog als bookmark?
Deze site bevatte hoofdzakelijk informatie voor een beginnende digitale fotograaf om te beginnen. Het was alles zeer duidelijk uitgelegd en het ging voornamelijk over de basis en nog beter hoe maak ik een goede compositie!!!
Ik begin nu na 2 a 3 maanden mijn toestel goed te begrijpen, maar wil nu een beetje leren goede composities te maken.
Deze site legde het heel goed uit. Daarom had ik hem ook gebookmarked.
(Geloof dat het de maker ervan bij een site werkte over koelers en gewoonlijk hier foto's van maakte en daardoor alles er gemakkelijk uitlegde)
Weet een van jullie de site nog of heeft iemand hem nog als bookmark?