Mijn 9800Pro ( sapphire ) vertoond rare kuren, ik heb hem ot nu toe in 2 systemen getest en daar vertoond hij de volgende problemen : traag tot soms zeer traag werkend systeem. Als ik een site bezoek word deze pas in 10 seconden volleding uitgelaad ook het openen van het configuratiescherm duurt lang ( 5 seconden ) en de rest ook.
De systemen waarin ik getest heb hebben de volgende configurtatie :
1.
asus p4p800se
p4 2,4
512 mb ddr
120 gb
9800pro ( duh )
300 watt aopen voeding
2.
( mobo onbekend )
amd 800mhz
384 mb ddr
10 gb
nvidia 5200
250 watt voeding
goed dat is dus de configuratie van de systemen.
Ik krijg op andere forums dus absoluut geen DUIDELIJK antwoord dus nu vraag ik me af wat het probleem nu kan zijn is het soms de VOEDINGen van beneden de 350? of is het een ATI kwaal. ( laatste drivers geinstalleerd ) en syteem up-to-date , dus het kan eigenlijk geen softwareprobleem zijn. of hebben ze me soms een overgeklokte videokaart aangesmeerd?
oja met andere videokaarten geen problemen.
alvast bedankt.
De systemen waarin ik getest heb hebben de volgende configurtatie :
1.
asus p4p800se
p4 2,4
512 mb ddr
120 gb
9800pro ( duh )
300 watt aopen voeding
2.
( mobo onbekend )
amd 800mhz
384 mb ddr
10 gb
nvidia 5200
250 watt voeding
goed dat is dus de configuratie van de systemen.
Ik krijg op andere forums dus absoluut geen DUIDELIJK antwoord dus nu vraag ik me af wat het probleem nu kan zijn is het soms de VOEDINGen van beneden de 350? of is het een ATI kwaal. ( laatste drivers geinstalleerd ) en syteem up-to-date , dus het kan eigenlijk geen softwareprobleem zijn. of hebben ze me soms een overgeklokte videokaart aangesmeerd?
oja met andere videokaarten geen problemen.
alvast bedankt.