www.tweakers.net/gallery/107938/sys
Wat geeft de POST aan, wat geeft 't BIOS aan en wat geeft andere software (o.a. Windows zelf) aan?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Alles geeft dit aan sterker nog hij geeft een vcore van 1 volt aan. erg weinig, maar zelfs als ik dit handmatig verander blijft ie terugspringen op 1000mhzAbbadon schreef op 25 juni 2004 @ 22:52:
Wat geeft de POST aan, wat geeft 't BIOS aan en wat geeft andere software (o.a. Windows zelf) aan?
kijk eens in het bios of cnq aan staat, zet dit dan eens uit ( weet nier of het in bios te vinden is, heb geen AMD64
)
Welk moederbord zit 'ie op? Wat meer specs zijn wel welkom
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
staat niet in de bios, kan natuurlijk wel even de cpu-driver eraf kicken en dan even testen. ga ik effe doen, post het resultaat effe.
Of juist niet. Omdat de processor gewoon te warm wordt? koeler wel goed gemonteerd?
AMD 64 3000+
gigabyte GA-K8VT800
nieuwste drivers
TAGAN 480 watt PSU
9800 pro (saphire)
160 gb HD S-ATA (maxtor)
DVD-rom
NEC 2500
6 fans
coolermaster front panel
Temp 36 graden - volgens bios en gigabyte easytuneHoodlum2000 schreef op 25 juni 2004 @ 23:01:
Of juist niet. Omdat de processor gewoon te warm wordt? koeler wel goed gemonteerd?
heatsink is niet eens lauwVerwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 23:05:
[...]
Dat is redelijk goedDus dat moet niet het probleem zijn. Voel ook eens aan de heatsink
na het stressen van de cpu is er niets veranderdMadMarky schreef op 25 juni 2004 @ 23:00:
Belast de pc, bijvoorbeeld door een zwaar spel te spelen of met Prime95. Cool & Quiet schakelt dan uit.
Wat voor geheugen heb je? dat staat namelijk niet bij je specs.
Ik had gelezen dat het gebruik van 2 reepjes geheugen problemen kan geven in combinatie met C&Q, en dan de problemen geeft die jij beschrijft.
Kijk hier maar eens voor dat verhaal: [rml][ Athlon64] Asrock K8S8X + Twinmos geheugen compatibiliteit[/rml]
Misschien kan je eens uitproberen als je 2 latjes geheugen hebt om 1 eruit te halen en te kijken of hij het dan wel doet?
Heb je verder wel de nieuwste processordriver?
Ik had gelezen dat het gebruik van 2 reepjes geheugen problemen kan geven in combinatie met C&Q, en dan de problemen geeft die jij beschrijft.
Kijk hier maar eens voor dat verhaal: [rml][ Athlon64] Asrock K8S8X + Twinmos geheugen compatibiliteit[/rml]
Misschien kan je eens uitproberen als je 2 latjes geheugen hebt om 1 eruit te halen en te kijken of hij het dan wel doet?
Verwijderd
Of zet eens cool & quiet uit in je biosbrouwerpower schreef op 25 juni 2004 @ 23:13:
Wat voor geheugen heb je? dat staat namelijk niet bij je specs.
Ik kan cool&quiet niet aan en uitzetten in mijn bios, maar ik heb nu de processor driver eraf gegooid en voila 2000 fijne mhz. Het probleem is dus dat hij meteen na het opstarten naar 1000mhz gaat maar daar niet meer uit ontwaakt. Lang leve de AMD drivers.Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 23:18:
[...]
Of zet eens cool & quiet uit in je bios! Als je niks merkt qua snelheid dan is er geen probleem
Pagina: 1