Toon posts:

GBAsp dode pixel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een gba sp aangeschaft, vanaf het begin merkte ik dat er ongeveer 2 pixels wit zijn. Het valt haast niet op maar als je t weet.....het is niet zwaar iri ofzo maar ik vraag me af of daar garantie regels voor zijn?
Ik heb op GOT rond gekeken maar kon niet een bevredigend antwoord krijgen, weet iemand of dat je de gba gelijk kan ruilen? of wordttie opgestuurd?of kan je het uitzoeken? Nogmaals: tis niet heel erg, maar als hierop goede eenvoudige garantie regels voor zijn dan maak ik er wel gebruik van.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 18:17

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Misschien een mailtje naar Nintendo sturen?

He who controls the Spice, controls the Universe.

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 20:45
Ligt eraan waar je hem gekocht hebt. Maar ga gewoon terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en vraag een nieuwe. Bij mij was dit wat geeikel omdat ik bij de ah had gehaald toen en die zeiden dat ze niet aan garantie deden (zelfde als met pc zut die je daar koopt), maar bij de derde ah deden ze niet moeilijk.

Ga niet akkoord met het feit dat jij of zij hem opsturen naar nintendo, eis gewoon een nieuwe. Succes.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
freerecordshop wou m bij mij ook niet omruilen. moest maar nintendo gaan bellen... slaat helemaal nergens op want ik hem de koop gesloten met de frs! en niet met nintendo.
anyway, nintendo doet niet aan reparaties, je krijgt gewoon een nieuwe. is het buiten de garantie, dan kost het je iets van 58 eurie (wat ik dus mag gaan dokken en op dit moment ook niet heb :D )

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de reacties. De winkel waar ik m gekocht heb zal vast niet moeilijk doen na die veele jaren dat ik kom. Maar ik vroeg me gewoon af ofdat ik daar wel recht op had.
Voortaan zal ik met dit soort dingen gelijk naar problemen&vragen gaan! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 17:45 ]

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 10:49

hayate666

zwaardfetisjist

Ik heb dit ook een keer gehad. Zelf weet ik niet waar je de Gameboy gekocht hebt, maar toen ik terugging naar de winkel heb ik er gewoon garantie op gekregen. Dat was bij Intertoys trouwens. Ze sturen hem dan terug naar Nintendo en hij wordt gemaakt of je krijgt een nieuwe.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Verwijderd

Topicstarter
FF voor diegene die moeite deden voor een antwoord: Ik heb inmiddles me GBAsp gerolen voor een nieuwe, was geen probleem bij de INTERTOYS.

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 20:40:
FF voor diegene die moeite deden voor een antwoord: Ik heb inmiddles me GBAsp gerolen voor een nieuwe, was geen probleem bij de INTERTOYS.
Gerolen? Moet dat niet geroeld zijn?

Overigens lijkt het me bij zo'n kleine handheld belangrijker dan een grote monitor dat hij pixelvrij is, en aangezien de gemiddelde gameboyshop geen monitors verkocht, en ze toch nog niet al te veel pixelneukende tweakers tegengekomen zijn, zal hun dode-pixel-zeurende-mensen tolerantie nog hoog liggen, waardoor je hem makkelijker kan ruilen :P
Pagina: 1