Toon posts:

niet veder dan tot 90% forgoten hope mod

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou mensen ik zit met een irritant probleem, de mod forgoten hope wilt niet veder installeren dan tot 90%. Ik heb het met me brander geprobeerd maar daar liep hij al vast op 36% maar ik heb net Desert vombat geinstalleerd (Mod allebij voor BF1942) en dat ging prima vanaf de cd!

Veder werkt me windows(98S) ook zonder problemen!

In me taakbeheer staat dat de programma dan niet meer reageert, maar me cd-speler blijft rustig door gaan!

---edit---

hoe groot moet de file van forgotten hope file objects.rfa want volgens mij heeft hij alles wel geinstaleerd maar is hij wel compleet.
want me cd is gestopt !

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 22:33 ]

Verwijderd

Dat zijn toch clickteam installers? Je moet ff een flinke tijd wachten, ga een hapje eten, douchen of whatever :P

Het is een soort bug zeg maar bij clickteam installers om op een gegeven moment bij grote bestanden te doen alsof ie vastloopt...

//edit: forgotten hope is clickteam installer dacht ik en desert combat gebruikt setup factory als installer.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 22:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
He hahaha je hebt helemaal gelijik ik kijk net en er staat dat hij net compleet is(maar hij stond wel een kwatier op programma reageert niet)!
Maf maar ja! maar lighteye jij speelt ook veel bf1942 zit je al in een clan!

----edit------

dan kan er een slotje op :o

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 22:36 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Laten we dat dan maar eens doe :P

Dit topic is gesloten.