hele lage 3dmark cpu score.

Pagina: 1
Acties:

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:33
ik heb net een asus v7700 gekocht op mun celeron633@950

maar de resultaten vallen wat tegen bij 3dmark. 5400 maximaal bij std. testje. en als ik anderen bij die online-resultbrowser zie hebben zij een veel hogere cpu score in vergelijking met de mijne.. [en dus ook met een celery op 950] veel ongeveer 1.5x zo veel. en hun 3dmarks gaan er van naar 6000-8000 [met dezelfde vid-kaart].

nou kunnen die scores mij eigenlijk geen ene ruk schelen... maar als ik spelletjes [en dus ook 3dmark denk ik] ook sneller kan laten draaien met een simpele registry tweak ofzo.... vertel het me maar :-)

uhm.... weet iemand de beste drivers voor die vid-kaart? ik heb nu 6.49

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Wat voor een moederbord heb je?

Persoonlijk geef ik op dit moment de voorkeur aan de 6.31 drivers ( officiele van NVidia )
Is je videokaart al overgeklokt? Bij mij staat ie op 220/400MHz en dit scheelt best veel.

Die-hard Brexiteer

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:33
ik heb een abit bh6-rev1.0 die celeron950 was een upgrade voor mijn ouder wordende 300a@450 verder 192mb ram. hetgene wat een beetje jammer is aan die BX chipset [voor de rest nog het stabielst en misschien nog wel het snelst] is dat hij een paar van die truukjes zoals agp4x [wat volgens mij toch geen ruk uitmaakt] en dingen zoals sideband adressing en AGP fastwrites niet heeft

verder... ik zou dus echt niet weten waarom een ander een cpumark van 1.5x zo groot haalt. die cpumark boeit me ook eigenlijk niet... maar ik wil weten of in real-world mun processor ook langzamer functioneert dan andere celerons op die snelheid.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Het kan wel es heel goed aan je drivers liggen.

Met de ASUS 5.22 en 5.33 drivers haal ik een vet langezame score. Ik gebruik nu Det. 6.47 en haal daar nu een 3DMark2000 score van 7355 mee. (tb900@1gig, 256MB PC133@CAS2, V7700 Deluxe).

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Hep, via drivers en detonator drivers contoleren