Toon posts:

2510A Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net de nec 2510A dual layer brander gekocht. Waar geen software bijzat. Dus ik heb hem erin gedaan en werd meteen herkent, door windows. Nou ik stopte er dus mijn Arita DVD+R 4x schrijfje in, maar hij gaf nix aan, geen vrije ruimte ofzo. Als ik dan ging branden met nero gaf ie aan dat er te weinig ruimte op schrijfje was, met recordmax deed ie ook niks. Moet ik nog software installeren van de brander? Ik kan dat namenlijk nergens vinden :(
Iemand die mij uit de brand kan helpen, het was trouwens geen illegale kopie die ik probeerde, bestandjes vanaf mijn harddisk doet hij ook niet.
Ik wacht op uw reactie :D

Verwijderd

Nero wel in DVD modus gezet? Geeft Medium Info wel wat output?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-03 09:42
Wat probeer je te branden dan? En welke nero versie heb je?

Verwijderd

Topicstarter
het maakt niet uit wat ik brand al is het 5mb hij herkent gewoon niet de arita dvd die ik erin stop. nero versie is 6.0.0.28

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:47

arnova

weet veel, maar niet alles

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 20:39:
het maakt niet uit wat ik brand al is het 5mb hij herkent gewoon niet de arita dvd die ik erin stop. nero versie is 6.0.0.28
Ik zou eerst mijn Nero eens updaten naar 6.3.1.10. Ik weet bijna zeker dat dat je probleem gaat oplossen.....

Ctrl4Dkn: ESP32 (Floor) Heat Controller With Daikin (Heatpump) Support - https://github.com/arnova/ctrl4dkn

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De ND2510 staat nog niet in de supported recorders list van Nero:
http://www.nero.com/us/Su...ders.php?manu=NEC&lang=en

Dus: even geduld hebben of een ander brandprogseltje gebruiken :)

In ieder geval had je dit wel zelf kunnen bedenken cq uitvinden na het lezen van de FAQ van dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed".
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.