Toon posts:

[PHP].ws en .nu domeinen checken

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik ben bezig met een domein check script, het werkt en alle extenties worden goed gechecked behalve .ws en .nu die altijd 0 terug geven bij checkdnsrr().
Weet iemand hoe ik dit oplos? alvast bedankt :)

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-05 15:46

igmar

ISO20022

Code ? checkdnsrr() kan meerdere typen DNS records checken.

Verwijderd

Ik denk dat dat niet ondersteund wordt door dat commando. Je kunt het met een shell_execute proberen.
Linux commando: host.

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-05 15:46

igmar

ISO20022

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 20:04:
Ik denk dat dat niet ondersteund wordt door dat commando.
checkdnsrr() vraagt gewoon DNS records op. Ik zie absoluut niet in hoe dat niet 'ondersteund' kan worden.
Je kunt het met een shell_execute proberen.
Linux commando: host.
Zoals gezegd : checkdnsrr() kan dat ook.

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment gebruik ik het volgende om de domeinen te checken, alleen bij ws en .nu klopt het niet.

code:
1
$check = checkdnsrr($dns.".".$domeinen[$n], "ANY");

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 21:33
Probeer in plaats van ANY eens te cheken op MX of A

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat werkt beter, althans bij .nu maar bij .ws dus niet omdat alles (bijv. adjasdaosd.ws) werkt :S

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Hoi Twisttt :)

Dit is niet echt de manier waarop we topics starten hier op GoT. Om een en ander aan nieuwe users duidelijk te maken hebben we een hele collecties FAQs geschreven, met name Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

Daarnaast heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) z'n eigen toevoegingen daarop voor lokale dingen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal de vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.

Je huidige topic bevat veel te weinig informatie helaas. Bot gesteld moeten we met de glazen bol gaan raden wat je in godesnaam aan het doen bent, bij gebrek aan code of relevante output. Volg die Quickstart, en je topic komt wel goed, maar in de huidige vorm kan ik weinig anders dan er een hangslot op hangen helaas :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.