Toon posts:

Berichtregels in O.E. Niet consequent?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Win Xp Pro NL, Outlook Express 6.0

( zoekfunctie gebruikt)

Berichtregel in gesteld:
' Als de regel Van bepaalde woorden bevat', 'Verplaatsen naar een bepaalde map'
bij 'bepaalde personen' 11 e-mail adressen uit adresboek ingevuld.( 'o'f''of''of' etc)
Bepaalde mails verplaatst ie nu bij binnenkomst inderdaad, maar een ander adres steeds consequent niet.
Ik heb het meerdere malen gecontroleerd, maar afzender e-mail adres is identiek aan wat ik opgegeven heb bij 'bepaalde personen'
Het is 1 op 1 mail naar mij, dus geen CC of BCC of wat dan ook.

weet iemand wat hier aan de hand is?
is er misshien een maximum aan mailadressen wat je in kan vullen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 19:26 ]

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Heb je misschien ook andere berichtregels in gebruik? Ze worden op volgorde van boven naar onder uitgevoerd...

Verwijderd

Topicstarter
Cpt.Morgan schreef op 25 juni 2004 @ 19:27:
Heb je misschien ook andere berichtregels in gebruik? Ze worden op volgorde van boven naar onder uitgevoerd...
Nee.

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:56

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heh ik heb zo'n gevoel.. als het '1 OF 2 OF 3 OF 4' is... en iets heeft 1 EN 2, dan is dat niet meer geldig, want het moet 1 van die dingen bevatten. Dat is, als we dit te letterlijk opnemen. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

Topicstarter
dank voor je antw..
ik heb het nog even weer gecontroleerd, maar echt alles is 'of' 'of' 'of' 'of''of' 'of''of' 'of''of'

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:56

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Dat bedoelde ik ook. Als alles OF OF OF is, en die email die je wilt verplaatsen heeft 2 van die dingen.. dan wordt 'ie niet verplaatst want door die OF OF OF constructie zou 'ie maar 1 van die 2 dingen mogen hebben. Het is wat vergezocht, maar dit is wat je kan krijgen als je het letterlijk opvat. Ik heb het overigens niet getest.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

Er zit een optie in OE die er voor zorgt dat bij het afsluiten van OE alsnog even kijkt of er nieuwe mail is. Als dat zo is krijgt OE niet meer de kans om de berichtregels uit te voeren, en blijven mailtjes die verplaatst hadden moeten worden dus niet verplaatst.

• Xlnt
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 08:11
In het venster berichtregels is ook een knop nu toepassen. Pas deze eens toe op een map met daarin berichten die niet of verkeerd verplaatst zijn. Verplaats daarvoor zo nodig berichten terug naar Postvak IN. Hiermee kun je kijken of het probleem reproduceerbaar is.

Als het probleem reproduceerbaar is, probeer dan een minimale e-mail te maken die hetzelfde probleem heeft. Dat kan door een eigen e-mail te verplaatsen van Concepten naar Postvak IN.

Post dan eens de bron van zo'n bericht en de precieze berichtregels hier.

Meestal worden onverwachte resultaten bereikt door de actie stoppen met verwerken van andere regels niet aan te vinken. De berichten worden dan meerdere malen verplaatst. Echter, de onderste, en meestal minst belangrijke, regel bepaalt waar het bericht uiteindelijk terecht komt. Maar aangezien je zegt dat dit je enige regel is, kan dat niet het geval zijn.

"It's not that I'm lazy. It's that I just don't care."

Verwijderd

Topicstarter
dank voor je uitgebreide uitleg man..
pff.
Maar jee..
wat een gedoe zeg..
ik laat het erbij
ik kan dit allemaal niet meer volgen
kost me teveel energie.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Goed om te zien dat jij de inzet van anderen voor jouw probleem beloont met jouw eigen inzet basics, erg mooi. Hopelijk weerhoudt jouw reply hierboven die mensen er niet van, een andere keer andere users wederom te helpen.

LinkedIn
Instagram

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah - dit is niet echt de bedoeling basics.

Als mensen veel moeite voor je doen is het natuurlijk voor iemand niet leuk als jij het 'teveel moeite' vindt om er maar naar te luisteren.

Ik ga dit topic dan ook sluiten - ik wil je in de toekomst vragen met iets meer respect om te gaan met de mensen die hier tijd en energie besteden aan jouw vragen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.