Toon posts:

DVD en TV-kaart conflict

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
probleem:
gisteren een DVD-speler gekocht met daarbij een RealMagic Hollywood Plus MPEG-decoderkaart. Nu is het zo, dat ik ook een TV-kaart in de kast heb zitten, een PCTV pro van Pinnacle. Punt is, dat beide iets van video-overlay toepassen; de TV-kaart via de PCI aansluiting en de MPEG-decoderkaart via een doorluskabel aan de achterzijde van de kast. Ik krijg het momenteel niet voor elkaar om beide apparaten werkend te krijgen. Dat wil zeggen: de TV-kaart doet het uitstekend, maar als ik daarna een dvd-tje afdraai, hoor ik alleen geluid en geen beeld. Beeld is dan enkel via de gewone tv mogelijk en niet op de monitor (valt ook niet anders te configureren). Maar als ik de TV-kaart uit de kast haal en alle bijbehorende drivers verwijder, dan doet ‘ie het wel :)

Is dit een bekend probleem, of valt hier weer één of ander truukje toe te passen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die iets weet?

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
geen flauw idee of het ook bij jouw probleem werkt maar oten ik mijn Magic kaartje kocht startte mijn pc niet eens meer op. Dus mijn moederbord gereset, over probleem!! Of dit ook bij jou zo werkt, weetnie.>:)