Voor bittorrent is het een goed idee om een een groot aantal poorten te forwarden in je settings van je router. Omdat dit er voor bittorrent nogal een groot aantal zijn, zit ik met een probleem bij m'n speedtouch 510 modem/router (4 port switch) omdat je hier maar 1 port per keer kan forwarden. Mij vraag is nu dus of er een manier bestaat om al deze poorten gemakkelijker toe te voegen in het NAPT gedeelte van de speedtouch 510 webinterface?
Er was ergens een NAPT manage prog te downloaden via de KPN site of via de speedtouch site, kan m zo 123 niet vinden, ga ff zoeken, volgens mij kon/kan het daarmee wel
Whoop!
Je had kunnen verwachten dat je niet de eerste zou zijn met zo'n vraag, daarom is het altijd goed om vantevoren even te zoeken.
Dan had je bijvoorbeeld Ultimateb in "Port forwarding 510 speedtouch" gevonden, en is het dus heel simpel op te lossen.
Volgende keer ajb even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) volgen.
Dan had je bijvoorbeeld Ultimateb in "Port forwarding 510 speedtouch" gevonden, en is het dus heel simpel op te lossen.
Volgende keer ajb even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) volgen.
Dit topic is gesloten.
![]()