Zoals enkele onder jullie die ook in DOC lezen, hebben gezien dat ik mijn R9800Pro redelijk veel heb zitten flashen om de beste performance te krijgen, wil het nu niet meer lukken en wijgerd mijn Radeon alle dienst 
Ik ben dus 2 dagen van huis geweest en toen ik thuis kwam wou ik leuk gaan computeren, maar ik had geen beeld, ik d8 no problem, ik flash hem gewoon effe terug naar een Pro. Maar dat bleek niet te gaan
Wat ik ook deed, verschillende biossen, andere versies van flashrom, andere diskette,... maakt niet uit, het werkt niet. Ik zit hier nu met een antieke S3 Trio met 4mb die enkel in veilige modus werkt, dus waarom ik niet eerst door GOT gezocht heb, wel het doet me pijn aan mijn ogen op nu te computeren 
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen wat ik zit letterlijk met mijn handen in het haar. En BTW, als ik een nieuwe graka zou moeten kopen, dan zou dat mijn 2de in 3 maanden zijn, dus ik denk het niet, ben niet ZO rijk.
Edit: en ooh ja, onder systeembeheer >> hardware bestaat mijn radeon helemaal niet meer, dus mijn pc denkt dat er niet inzit
Ik ben dus 2 dagen van huis geweest en toen ik thuis kwam wou ik leuk gaan computeren, maar ik had geen beeld, ik d8 no problem, ik flash hem gewoon effe terug naar een Pro. Maar dat bleek niet te gaan
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen wat ik zit letterlijk met mijn handen in het haar. En BTW, als ik een nieuwe graka zou moeten kopen, dan zou dat mijn 2de in 3 maanden zijn, dus ik denk het niet, ben niet ZO rijk.
Edit: en ooh ja, onder systeembeheer >> hardware bestaat mijn radeon helemaal niet meer, dus mijn pc denkt dat er niet inzit
[ Voor 7% gewijzigd door Skyline GT-R op 25-06-2004 19:06 ]