[FX 5900XT Club 3d] Vastlopers, gekleurde blokjes in games

Pagina: 1
Acties:

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08 11:10
Probleem:
Ik heb dus steeds als ik bijvoorbeeld: Ground Control 2 of Farmer (vaag spelletje) speel allemaal van die gekleurde blokjes in me game. Bij ground control 2 loopt ie gelijk helemaal vast in het menu of gewoon in het spel, bij farmer kan k gewoon doorgaan met spelen alleen speelt ut niet zo lkkr met al die gekleurde spelletjes.

Wat al gedaan:
Gezocht op GOT voor mensen met zelfde probleem (geen gevonden)
Ground Control 2, 5x opnieuw geinstalleerd (werkte niet)
Nvidia display drivers opnieuw geinstalleerd ga zo de beta drivers van 61.71 proberen.
windows XP opnieuw geinstalleerd (werkte voor een tijdje maar nu heb ik weer hetzelefde.

Plaatjes:
Farmer + dektop ( geen id wrom desktop erbij staat):
http://www.smartgroups.com/vault/Gamez1837918346/vaag.JPG

Voltages:
http://www.smartgroups.com/vault/Gamez1837918346/MBM.JPG

pc Specs:
Shuttle AK32 mobo
300 watt voeding (no name)
Geforce FX 5900XT (Club 3d) niet overgeclockt nooit geprobeert ook
512 mb ram (pc 133)
30gb hd
40gb hd
52 speed cd speler (lg)
dvd brander (nec)
soundkaartje (soundblaster)
slotcooler
case fan
Windows XP Proffessional
Nvidia Forceware 56.72 (strax 61.71)
ik hoop dat dit genoeg is :) zoniet dan moeten jullie het ff zeggen want k weet niet meer wat ik er nu nog bij moet zetten.

alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 10:55 ]

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-08 14:00
kheb nu ook een geforce 5900 xt en niet die problemen maar ik had het vroeger wel met mijn s3 savage :)

probeer is wat met de options te kloten van het spel.

Facts don't care about your feelings

• Tripwire999
vet vaag heb nu de beta drivers 61.71 nu doet alles ut wel :D:D

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 23:30

Technicality

Vliegt rechtsom...

ik heb t ook, maar met een ati-kaart: lees dit maar eens :'(

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

[rml]Simulated Zero in "[ Direct X] problem met directx 9.0b"[/rml]

Ik denk dat hetzelfde hierop van toepassing is. Zeker omdat het een shuttle betreft kan je in airflow en koeling tekort komen. Zet je kast los en zet er een ventilator op om het eens te testen. Het feit dat hij het met die beta drivers niet doet kan komen omdat je hem dan niet lang genoeg stressed. Probeer eens een langere tijd een game te spelen. Post direct wat waardes van temperaturen van je videokaart. Dit nadat je een tijdje een spel hebt gespeeld uiteraard.

Raku

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 10:29
Tripwire; heb je een dual monitor setup draaien? Zo nee dan weet ik al wat het probleem is denk ik. Je hebt per ongeluk dual monitor draaien, en dat is wat te veel van het goede voor je videokaart. Daardoor gaat hij ook artifacten.
Maar waarschijnlijk heeft het wisselen van drivers je "setup" gesloopt :+ waardoor hij nou weer goed loopt.

• Tripwire999
ík heb een dual monitor draaien maar k heb mijn tv alleen aangesloten op mijn pc of andersom. en trouwens mijn kast staat al open (altijd) staat vlakbij het raam die ook altijd open staat, alleen als het regent dan :). En de beta drivers werken perfect :)
Pagina: 1