[Premiere 6] Corrupte projectfile redden?

Pagina: 1
Acties:

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 17:18

Booster

Superuser

Topicstarter
Een belangrijke Adobe Premiere projectfile (PPJ) is corrupt geraakt. Is deze nog te redden van de ondergang?

Het symptoom: Als ik de projectfile open dan begint Premiere met het laden van de files, nog voor hij daarmee klaar is sluit hij zichzelf af zonder waarschuwing.

Hoe het project corrupt is geraakt weet ik niet precies. Premiere deed raar op een gegeven moment, maar afsluiten en opslaan ging nog wel. Hierna kon ik het bestand niet meer openen dus.

Het zoeken op dingen als 'adobe premiere resque' en recover e.d. heeft me niets opgeleverd (wel wat oude tips voor Premiere 4 enzo, maar die werkte niet)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
probeer een trial van 6.5 te vinden, of download de trial van de nieuwe cs als je XP hebt. Probeer hem daarin te openen.

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Valt te proberen. Ik zal eens op zoek gaan. :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Het is ook rescue, misschien dat dat nog helpt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ah :P
Even geprobeerd maar helaas, niets nuttigs kunnen vinden.

Maar ik zal eens kijken of Premiere 6.5 of Pro 1.5 hem wil openen, wellicht dat die op zijn minst iets van een foutmelding geeft.

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Booster schreef op 25 juni 2004 @ 23:07:
Ah :P
Even geprobeerd maar helaas, niets nuttigs kunnen vinden.

Maar ik zal eens kijken of Premiere 6.5 of Pro 1.5 hem wil openen, wellicht dat die op zijn minst iets van een foutmelding geeft.
de trial van 6.5 kan je nog op verschillende sites vinden, aangezien 1.5 niet op mijn win2000 pc deed :( , is een XP only progje.
Pagina: 1