Toon posts:

[VoIP] Toestellen? Waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
We zijn van plan om bij ons op de zaak VoIP te gebruiken icm normale toestellen dus niet via de PC. Waar kan ik VoIP toestellen kopen? Online shop? en werkt dit ook over het internet bv onze vestiging in china (adsl)?

- Pricewatch heb IK niks gevonden
- Google? een Zyxel Wifi toestel gevonden van 289,00 euro, een beetje te duur vind ik.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik weet niet hoe groot het bedrijf is, maar CSS legt VOIP systemen aan. Volgens mij verkoopt de KPN ze ook, maar dat weet ik niet zeker.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

http://www.snom.com/

Hier kun je als je er genoeg koopt, rechstreeks toestellen kopen.

Verwijderd

Topicstarter
AtleX schreef op 25 juni 2004 @ 17:09:
Ik weet niet hoe groot het bedrijf is, maar CSS legt VOIP systemen aan. Volgens mij verkoopt de KPN ze ook, maar dat weet ik niet zeker.
Niet iedereen zal er gebruik van maken, min 2 personen.
Ik ben de systeembeheerder en het is de bedoeling dat ik china kan bereiken zonder telkens via KPN te bellen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 17:05:
We zijn van plan om bij ons op de zaak VoIP te gebruiken icm normale toestellen dus niet via de PC. Waar kan ik VoIP toestellen kopen? Online shop? en werkt dit ook over het internet bv onze vestiging in china (adsl)?

- Pricewatch heb IK niks gevonden
- Google? een Zyxel Wifi toestel gevonden van 289,00 euro, een beetje te duur vind ik.
Weet niet hoeveel geld het bedrijf natuurlijk heeft, maar je kan ook voor Cisco kiezen. :P

Was laatst bij Cisco in Amsterdam ZO, en daar hadden ze het allemaal erg netjes aangelegd, en hele leuke toestellen. Was trouwens wel lachen: Even een telefoon pingen in New York 8)

Verwijderd

Pricewatch niets gevonden??

http://tweakers.net/pricewatch/cat/586
Onder telefonie / Voip

Enkele toestellen:
Snom : Mooi design / goeie kwaliteit / iets duurder
Grandstream : Minder design maar goeie kwaliteit voor die prijs
Polycom... Speedtouch...

er zijn er genoeg.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Na 3 jaar zullen er inderdaad wel wat nieuwe merken bij zijn gekomen ;)

[This is what you get when you mess with us]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Pas ajb een beetje op de datum voor je een topic omhoogkickt. Dat heeft in weinig gevallen echt zin en dit is er geen van ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.