Toon posts:

welke router is goed .

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een Sitecom Wl-108 gekocht maar moest ik weer terug doen vanwege een fabrikant fout en hadden ze ze niet meer op voorraad .

Ik ben wel opzoek na een router die ongeveer dezelfde eisen heeft :

802-11G (54mbps of 100mbps)
Dhcp server
Switch 4 poorten
Firewall
Wireless accespoint

En eventueel met printserver maar het hoeft niet perse
Bij deze router kon ik mijn originele modem van adsl wegzetten kon ik gewoon
hierop aansluiten. Welke zouden jullie aanraden of gewoon bij deze blijven ??

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 17:02
de linksys is goed, en de us robotics ook maar dat ligt misschien weer in een andere prijsklasse als waar je nu zit. zoek ff op got is genoeg over te vinden

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07
Draytek 2900G. Ik weet niet wat je budget is, maar hier heb ik zelf behoorlijk goede ervaringen mee (met alle producten van Draytek, trouwens)

Verwijderd

Poltergeist schreef op 25 juni 2004 @ 17:33:
Draytek 2900G. Ik weet niet wat je budget is, maar hier heb ik zelf behoorlijk goede ervaringen mee (met alle producten van Draytek, trouwens)
Voor mij geen Draytek meer. Zie Het grote draytek router problemen topic

Verwijderd

Topicstarter
Mijn budget is ongeveer 160 euro lijkt me wel genoeg ik heb ook geen goeie ervaringen met draytek. Hoe zit het met smc dan ? zijn die goed ?

Tot nu toe heb ik nog nooit geen problemen gehad met sitecom alleen jammer dat er geen print server op zat die ik had gekocht

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 17:43:
Mijn budget is ongeveer 160 euro lijkt me wel genoeg ik heb ook geen goeie ervaringen met draytek. Hoe zit het met smc dan ? zijn die goed ?

Tot nu toe heb ik nog nooit geen problemen gehad met sitecom alleen jammer dat er geen print server op zat die ik had gekocht
Ik zou voor de Linksys WRT54G gaan. (uit mijn hoofd getyped , zo correct if wrong) Dat is een router + AP en switch in 1. Ik neem aan dat je ook wirwarloos netwerk/internet wil hebben (uit de 802.11g standaard)

Is 54 Mbit draadloos , 100 mbit draad. Ik hoor er (van een mede-tweaker) erg goede dingen over.

pricewatch: Linksys WRT54G (4x 100Mbps, 54Mbps)

Dat is de link naar de pricewatch list van die router/switch/ap.

Zit trouwens een 4 port switch achter , maar ik neem aan dat je niet meer nodig bent... Anders kun je voor het geld wat je overhoud wel een switch erbij kopen. Die router kost namelijk helemaal niet zoveel :)

Edit: De specs:

• Functioneert ook in combinatie met oude 11 mbps standaard
• Wireless-G Access Point
• Router
• 4 poort 10/100 switch
• VPN pass-through
• NAT
• Firewall
• WEP encryptie (128 bit en 64 bit)
• DHCP

[ Voor 25% gewijzigd door Raku op 25-06-2004 19:16 ]

Raku

Verwijderd

Mja, dit loopt uit op opsommingen/veredelde ervaringen topic, iets dat we niet willen.

Je wordt geacht zelf je apparatuur wel uit te kunnen zoeken, en met behulp van Google en reviews en eventueel de GoT-search moet dat geen probleem zijn.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.