Hi allen,
Op dit moment maak ik gebruik van een Linksys wireless Router (incl ADSL).
Nu heb ik (standaard) allemaal Gigabit Netwerk kaarten in al mijn Pc's zitten.
Ik ben geen netwerk guru, dus vraag ik mij af of het mogelijk is om deze Linksys Gigabit Router tussen mijn Wireless/ADSL router en Pc''s te plaatsen, om zo dus wel een gigabit LAN te hebben.
Is het dan een kwestie van de WirelessRouter direct op de GigaRouter aan te sluiten, zeg poort1 (4 beschikbaar) en dan vervolgens al mijn Pc's (los koppelen van mij WirelessRouter) direct aan te sluiten op mijn GigaRouter ? Ik begrijp vannuit de text
Geen "fancy" NAT, passthrough of bridging nodig oid lijkt mij...?
Klopt mijn theorie ?
Cronik
Op dit moment maak ik gebruik van een Linksys wireless Router (incl ADSL).
Nu heb ik (standaard) allemaal Gigabit Netwerk kaarten in al mijn Pc's zitten.
Ik ben geen netwerk guru, dus vraag ik mij af of het mogelijk is om deze Linksys Gigabit Router tussen mijn Wireless/ADSL router en Pc''s te plaatsen, om zo dus wel een gigabit LAN te hebben.
Is het dan een kwestie van de WirelessRouter direct op de GigaRouter aan te sluiten, zeg poort1 (4 beschikbaar) en dan vervolgens al mijn Pc's (los koppelen van mij WirelessRouter) direct aan te sluiten op mijn GigaRouter ? Ik begrijp vannuit de text
dat de Linksys GigaRouter automatisch alle datapacketjes door routeerrd.... Address learning and aging is supported...
Geen "fancy" NAT, passthrough of bridging nodig oid lijkt mij...?
Klopt mijn theorie ?
Cronik
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 16:58 ]