handig boekje over de shell :)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12
ik heb vandaag een handig boekje gekocht dat over de linux shell gaat: Linux pocket guide van O'Reilly (ISBN 9780596006280). bij de *)-boekhandel kost ie nu zo'n EUR 11.- en het lijkt me een zeer geschikt boekje om zelf te gebruiken als naslagwerk en eens aan vrienden uit te lenen die je wilt leren omgaan met linux.

misschien is het zo een wat vreemd topic, maar ik wilde het even delen, misschien is het ook een handige noot voor in de FAQ ofzo :) . plus, ik lees dingen gemakkelijker van papier, een boek bladert wat gemakkelijker, etc...

kijk er eens naar zou ik zeggen :)

❤️‍🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20
ucchan schreef op 25 juni 2004 @ 16:46:
plus, ik lees dingen gemakkelijker van papier, een boek bladert wat gemakkelijker
Het enige grote nadeel is altijd dat er geen ctrl-f functie op zit. :)
(Ja, de inhoudsopgave, maar dat werkt toch niet altijd... )

-

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 14:23
zoiets heb ik ook..moest het voor school aanschaffen..nog nooit gebruikt :p

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uhmz, en wat het doel van je topic? Ik neem aan dat de mensen die in Nos zitten zelfstandig genoeg zijn om zelf zo'n boekje aan te schaffen als ze het nodig hebben. Dus nee, ik vind het geen topic waardig, overigens wel lief van je hoor, dat je ons er op wees ;)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.