Je bedoelt dat ie gaat printen als je in een tekstverwerker op PrintScreen douwt? Dat kan volgens mij niet... Windows maakt een screendump als je op PrintScreen drukt. Druk er maar eens op, ga naar een grafisch programma (Paint bv) en kies Paste.. Tadaa! Jouw desktop!
Als je alt ingedrukt houdt terwijl je op PrintScreen drukt (of was het nou shift?) dan maakt ie een dump van alleen het huidige venster.
Als je alt ingedrukt houdt terwijl je op PrintScreen drukt (of was het nou shift?) dan maakt ie een dump van alleen het huidige venster.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
jah dat licht aan jou!! *proest*
(wil je dat niet doen als ik net aan de COLA zit, niet leuk om die sjit door je neus op te hoesten)
goed, ff serieus.. de kwaliteit is prima als je je plaatje goed opslaat (probeer maar eens meer kleuren, of probeer hem eens als JPG op te slaan..)
(wil je dat niet doen als ik net aan de COLA zit, niet leuk om die sjit door je neus op te hoesten)
goed, ff serieus.. de kwaliteit is prima als je je plaatje goed opslaat (probeer maar eens meer kleuren, of probeer hem eens als JPG op te slaan..)
Verwijderd
De kwaliteit is gelijk aan je beeldscherm resolutie. Als je dus echt een mooi plaatje wilt, moet je je resolutie gewoon zo hoog mogelijk opschroeven voordat je een printscreen maakt.
Ja johnwoo dat bedoelde ik. kut dat je nu eerst naar paint moet. Vroeger werd gewoon realtime je scherminhoud door je printerpoort gedouwd. Nog steeds in linux dus als je hetinstelt
Thnx iig
Thnx iig
Het tooltje hardcopy is wel handig, te vinden via download.com
-=Arjan=-
-=Arjan=-
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Johnwoo-> PrintScreen voor je hele desktop; Alt-PrintScreen voor het active window.
Dan idd ff plakken in je favoriete grafische programma, opslaan en klaar.
Kaj.
Dan idd ff plakken in je favoriete grafische programma, opslaan en klaar.
Kaj.
Verwijderd
[zucht]The hunter:[/zucht]
Niet zo zeuren hoor, we zijn niet allemaal zo'n helder liCHt als jij.
SinC
Niet zo zeuren hoor, we zijn niet allemaal zo'n helder liCHt als jij.
SinC
Verwijderd
nee, sorry... ik was een beetje in een lollige bui.. 
en we maken allemaal wel eens fouten.. (ik zeker zeg, als je ziet hoeveel fouten er in mijn postings zitten... #$%^(#$@#
)
dus.. oprecht.. SORRY
en we maken allemaal wel eens fouten.. (ik zeker zeg, als je ziet hoeveel fouten er in mijn postings zitten... #$%^(#$@#
dus.. oprecht.. SORRY
Pagina: 1