Toon posts:

printscreen

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe ik die goeie ouwe printscreen in windows laat werken? In linux doet-ie het wel

Grtz

Verwijderd

op het knopje [print scrn] drukken? Afbeeldingslocatie: http://pages.hotbot.com/arts/kers/images/icon3.gif

Verwijderd

Topicstarter
he ehh..kap nah

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:11

johnwoo

3S-GTE

Je bedoelt dat ie gaat printen als je in een tekstverwerker op PrintScreen douwt? Dat kan volgens mij niet... Windows maakt een screendump als je op PrintScreen drukt. Druk er maar eens op, ga naar een grafisch programma (Paint bv) en kies Paste.. Tadaa! Jouw desktop! :)
Als je alt ingedrukt houdt terwijl je op PrintScreen drukt (of was het nou shift?) dan maakt ie een dump van alleen het huidige venster.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

niet echt mooie kwaliteit of licht dat aan mij?

Verwijderd

jah dat licht aan jou!! *proest*

(wil je dat niet doen als ik net aan de COLA zit, niet leuk om die sjit door je neus op te hoesten)

goed, ff serieus.. de kwaliteit is prima als je je plaatje goed opslaat (probeer maar eens meer kleuren, of probeer hem eens als JPG op te slaan..)

Verwijderd

De kwaliteit is gelijk aan je beeldscherm resolutie. Als je dus echt een mooi plaatje wilt, moet je je resolutie gewoon zo hoog mogelijk opschroeven voordat je een printscreen maakt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja johnwoo dat bedoelde ik. kut dat je nu eerst naar paint moet. Vroeger werd gewoon realtime je scherminhoud door je printerpoort gedouwd. Nog steeds in linux dus als je hetinstelt

Thnx iig

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 18:37
Het tooltje hardcopy is wel handig, te vinden via download.com

-=Arjan=-

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Johnwoo-> PrintScreen voor je hele desktop; Alt-PrintScreen voor het active window.
Dan idd ff plakken in je favoriete grafische programma, opslaan en klaar.
Kaj.

Verwijderd

[zucht]The hunter:[/zucht]

Niet zo zeuren hoor, we zijn niet allemaal zo'n helder liCHt als jij. ;)

SinC

Verwijderd

nee, sorry... ik was een beetje in een lollige bui.. :(

en we maken allemaal wel eens fouten.. (ik zeker zeg, als je ziet hoeveel fouten er in mijn postings zitten... #$%^(#$@# :( )

dus.. oprecht.. SORRY
Pagina: 1