Toon posts:

DVD Brander

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een DVD Brander kopen, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Een dual layer is er nu ook al op 8x dus wel heel aantrekkelijk, maar ik begrijp eigenlijk niet goed het vershil tussen een gewone en een dual layer. en de dual layers zijn wel veel duurder, dus zou iemand dat even willen uitleggen? Bedankt!

Verwijderd

Dual layer= dubbel laags. De meeste originele dvd's zijn dual layer. Zo kan er dus meer data op ;) .

En Dual layer dvd's kunnen nog maar op 2,4 speed gebrand worden en de gewone dvd's op 8x :) Eind van het jaar wordt de media goedkoper.

Verwijderd

Topicstarter
Dus met een gewone dvd brander zou ik niet een hele originele dvd kunnen kopieren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 16:42:
Dus met een gewone dvd brander zou ik niet een hele originele dvd kunnen kopieren?
Zoek eens wat op got! doom9, google etc. Je kan de dvd eerst als image naar je Hardeschijf halen dan comprimeren. Maar dit is allemaal al wel te vinden :+

• Peter Keller
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:38
Dat dus wel, maar niet zonder 'm te shrinken. Levert dus wat kwaliteitsverlies op

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een DVD brander moet uitzoeken. En kijk verder ook op www.dvdrhelp.com voor uitleg op bepaalde termen :)

Best wel basic dit, met een beetje rondkijken en lezen had je zelf allang de antwoorden kunnen vinden. Een beetje inzet mag ook wel van jouw kant. Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.