Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Palm t3+ Dane Elec SD 256MB: 7 MB in 25 min?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Palm t3 en een SD kaartje van Dane Elec van 256 MB. Volgens mij werkt hij veel te traag met de transfer via de craddle...

Ik doe 25 minuten over 7 MB!!! |:( Op de site van Dane Elec zie ik dat 10 MB/sec gehaald moet kunnen worden...

Is dit normaal met de Palm t3? Wat kan ik er aan verbeteren?

Verwijderd

IK MEEN ME TE HERINNEREN DAT (oeps caps) er een update was voor de T3 op www.palmone.com die problemen met de SD fixte!

Verwijderd

Topicstarter
Heb maar een card reader gekocht, haal nu gewoon 2-4 MB/sec. Schijnt normaal te zijn die snelheid via je cradle

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 17:13:
Heb maar een card reader gekocht, haal nu gewoon 2-4 MB/sec. Schijnt normaal te zijn die snelheid via je cradle
Klopt heb hetzelfde met me Palm TT

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Hotsync is de beperkende factor. Oplossing:

1) Cardreader
2) Card Export van www.softick.com aanschaffen - maakt van je Palm een USB Mass Storage device (dus card reader eigenschappen op elk willekeurige win2k en XP bak, gebruik ik zelf), shareware
3) Oplossing met Total Commander en een plugin: zoek op Total Commander op http://www.palmclub.nl/forums , freeware

Optie 2 en 3 halen een respectabele 0.5-0.8 Mb/seconde op een TT3. Scheelt weer kaart removen en in je cardreader proppen. Ook handig voor mensen die maar 1 USB poort hebben, zoals ondergetekende.

Sony Clie's komen overigens ingebouwd met een SCSI driver en Data Import programma, haal je ook snelheden van rond de halve Mb per seconde. Ik hoop dat PalmOne wakker wordt en met OS6 ook iets meelevert waarbij je je Palm als cardreader kunt gebruiken, liefst op elke Win2k en XP bak.

[ Voor 3% gewijzigd door Stereotomy op 26-06-2004 02:10 ]

Alors.