uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:44
windows- uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt

kan niet alle gegevens voor bestand h:\blabla\blabla\ opslaan.
de gegevens zijn verloren gegaan.
deze fout kan zijn veroorzaakt door een fout in de computerhardware of netwerkverbinding.
Probeer het bestand ergens anders op te slaan.

krijg ik continue rechtsonderin in beeld te zien. en daarna als foutmelding midden op me scherm..
hoe kan dit komen.. dacht eerst virus of wat dan ook maar heb alles laten scannen en er was niets.
daarna me pc opnieuw geinstalleerd.

en nog steeds deze fouten..
kan dit betekenen dat me sata schijf (h: ) kapot is?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01
Klinkt alsof
a: de kabel brak is
b: de schijf brak is
c: de voeding rare pieken geeft

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-03 07:46

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

RaZoRhEaD schreef op 25 juni 2004 @ 16:22:
Klinkt alsof
a: de kabel brak is
b: de schijf brak is
c: de voeding rare pieken geeft
Alledrie mogelijk en het is in ieder geval een reden om geen gebruik te maken van een write-cache, maar alles altijd direct weg te laten schrijven.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• remcoXP
is een nieuwe sata schijf met nieuwe kabels :( hoe zet ik write cache uit dan?

en wat is het beste test en repair progie voor sata schijven?

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

remcoXP schreef op 25 juni 2004 @ 16:44:
hoe zet ik write cache uit dan?
In Device Manager en daar properties van je harddisk, dan tabblad 'Beliedsinstellingen'.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-03 07:46

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

remcoXP schreef op 25 juni 2004 @ 16:44:
is een nieuwe sata schijf met nieuwe kabels :(
Dan zouden een paar van de mogelijkheden uit moeten vallen, tenzij je een maandagochtend exemplaar hebt.
hoe zet ik write cache uit dan?
Moet ergens in systeembeheer zitten, mogelijk ook in BIOS (maar dat is vrij onwaarschijnlijk).
en wat is het beste test en repair progie voor sata schijven?
Helaas, daar kan ik je echt niet bij helpen, maar veel succes gewenst (en post de oplossing hier voor de database).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:07
Heb dit ook wel gehad met SiS chipsets, de IDE driver van SiS, en de agressievere cache optimalisatie van Windows XP (geheugen optimaliseren voor cache/programma's op cache instellen in prestaties tab in systeemeigenschappen). Na een reboot was het dan meteen mis. Het gebeurde bij mij gewoon compleet @random, later kwam ik er pas achter dat het wel voorkwam bij systemen waar de SiS drivers geinstalleerd waren, maar niet bij systemen waar ze niet geinstalleerd waren. Sowieso merk je amper verschil tussen wel of niet SiS drivers installeren voor je IDE controler. Voor SATA is dit een ander verhaal, dan moet je wel. Kijk dus even of bovenstaande optimalisatie uit staat.

• remcoXP
als ik me schijf erin prik. dan zie ik alles staan.. maar wil ik dat6 ff selecteren en kopieren naar d: dan hangt hij...
hoop niet dat die verrot is... want het gekke ik heb altijd met deze instellingen gewerkt. dus waarom zou het dan nu opeens aan de instellingen liggen?

• remcoXP
_JGC_ schreef op 25 juni 2004 @ 16:58:
Heb dit ook wel gehad met SiS chipsets, de IDE driver van SiS, en de agressievere cache optimalisatie van Windows XP (geheugen optimaliseren voor cache/programma's op cache instellen in prestaties tab in systeemeigenschappen). Na een reboot was het dan meteen mis. Het gebeurde bij mij gewoon compleet @random, later kwam ik er pas achter dat het wel voorkwam bij systemen waar de SiS drivers geinstalleerd waren, maar niet bij systemen waar ze niet geinstalleerd waren. Sowieso merk je amper verschil tussen wel of niet SiS drivers installeren voor je IDE controler. Voor SATA is dit een ander verhaal, dan moet je wel. Kijk dus even of bovenstaande optimalisatie uit staat.
instellingen voor prestaties?
geavanceerd
staan nu beide op programma's welke moet ik changen? of moet ik er afblijven?

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-01 18:01
Heb ik met m'n P1 ook wel vaker
Voedings kabel(s) beetje gaar.... dus dan krjig je een BSOD dat zegt dat ie niet kan schrijven naar de diskette in station C: 8)7

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:07
remcoXP schreef op 25 juni 2004 @ 17:59:
[...]

instellingen voor prestaties?
geavanceerd
staan nu beide op programma's welke moet ik changen? of moet ik er afblijven?
Op programma's laten staan, als je brakke drivers hebt, verslechtert het optimaliseren voor cache alleen maar.

Wat je kunt doen is kijken of er nieuwe drivers of een nieuw BIOS voor je SATA controler beschikbaar is, met name Silicon Image 3112 controlers zijn nogal buggy, in FreeBSD en Linux zie je de changelogs vol staan met verwijten naar CMD/SiI dat ze zulke brakke k*tcontrolers maken (met name de 3112). Ik kan niet in mn glazen bol kijken welke controler met welke disk je hebt, maar kijk iig eens naar de drivers.

• remcoXP
wdc schijven.. en promise sata controller geloof ik

hijs is niet kapot?

• remcoXP
schijf is kapot :( ging ghosten maar zelfs dat lukte niet.... gewoon dood die schijf...

RMA!!

• KiNgSiZZe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07-2022
id wil de fout zeggen dat er geen schrijfacties op de schijf kunnen plaatsvinden. Ik heb dit ook als ik wat data naar me WD externe schijf heb gepompt en de schijf daarna losgekoppeld heb.

As finishing touch god created the Dutch

Pagina: 1