Onduidelijkheid in Windows XP-nieuwsje

Pagina: 1
Acties:

• bartware
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2023

bartware

@jabber.org

nieuws: Microsoft komt met gestripte Windows XP 'Starter Edition'
Vorig jaar begon Microsoft met het aanbieden van het pakket, waar Windows Media Player en Windows Explorer niet uit verwijderd zijn. Het verwijderen van deze applicaties en het aanpassen van de naam past in Microsofts strategie om voor hetzelfde product overal ter wereld dezelfde prijs te vragen.
:?
Tis wel geen spel of tikfoutje, maar wel onduidelijkheid. Wat wordt er nou wel verwijderd?

Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Geen idee wat er bedoeld wordt. Ik heb je reply afgesplitst aangezien het, zoals je zelf ook al zegt ;) , geen type- of spelfout is. Verder heb ik Tamara op je post gewezen :) .

• Woefke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als ik zo even rondzoek met google wordt er nergens precies genoemd welke programma's nou wel en welke niet in Windows XP Starter Edition zitten.

Yahoo! zegt alleen dit:
As part of the deal, Microsoft also stripped out some unspecified features from both products and slashed the price for the pair to 1,500 Thai Baht, or about $38 U.S

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 09:25

feej

giraffemeisje

C|Net zegt dit:
The new version will include Windows Explorer and Windows Media Player and other features included in the full versions of Windows XP.
Wat er precies uit verwijderd is wordt nergens gezegd; ik heb het iig niet kunnen vinden 8)7.

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+