Nou , als k op t steam logotje klik op mn bureau blad krijg k de volgende foutmelding : ' C:\ PorgramFiles\Steam\Steam.exe is geen geldige Win-32 toepassing ', iemand hier ervaring mee of een oplosing. Alvast bedankt want heb namelijk CS aanvalle nu
al geprobeerd opnieuw te installeren? En geef eens wat meer info, hier kunnen we vrij weinig mee...
[ Voor 46% gewijzigd door m0nk op 25-06-2004 15:43 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Welke Windows versie gebruik je? Het lijkt erop dat het bestand wat je probeert op te starten corrupt is. Heb je het toevallig moeten uitpakken met een unzip programma zoals Winzip of WinRar?
Kun je andere .exe bestanden wel opstarten trouwens? Want er bestaat spyware/virussen die dit proberen te voorkomen.
Kun je andere .exe bestanden wel opstarten trouwens? Want er bestaat spyware/virussen die dit proberen te voorkomen.
Ik gebruik Windows XP Pro. Dat uitpakke is al meer dan een half jaar geleden, opeens kreeg ik deze foutmelding dus.
Dan vermoed ik dat je spyware of een virus te pakken hebt. Scan je systeem eens met Adaware en scan eens op virussen.Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 15:53:
Ik gebruik Windows XP Pro. Dat uitpakke is al meer dan een half jaar geleden, opeens kreeg ik deze foutmelding dus.
http://users.lichtsnel.nl/~jap/steam/Steam.exe
dat is de meest recente steam exe file, en die werkt hier en voor vele andere hulpzoekende gamers
dat is de meest recente steam exe file, en die werkt hier en voor vele andere hulpzoekende gamers
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Die eene foutmelding komt nu niet meer , alleen komt nu nog de foutmelding :' could not connect to the steam network , enz, enz. '
, iemand weer suggesties ?
Zoek hier eens : [rml][ PC] Het Steam-platform topic[/rml]
Hij doet t gelukkig weer
, heb m nogges helemaal opnieuw geinstaleerd. Iedereen bedankt
. En wat mij betreft kan hier een mooi slotje op
Verwijderd
Toch nog even wat opmerkingen.
1. We zitten hier niet op MSN: ':S' werkt hier niet en er zijn maar weinig meervouden die eindigen op een klinker.
2. We stellen het op prijs als iemand eerst zijn best deed, voordat iemand iedere willekeurige vraag neergooit. In Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen kun je aan aantal stappen vinden om problemen mee op te lossen.
1. We zitten hier niet op MSN: ':S' werkt hier niet en er zijn maar weinig meervouden die eindigen op een klinker.
2. We stellen het op prijs als iemand eerst zijn best deed, voordat iemand iedere willekeurige vraag neergooit. In Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen kun je aan aantal stappen vinden om problemen mee op te lossen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()