prog dat _alle_ troep kan verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-12 21:47
Zoals bekent zijn er diverse tooltjes, progjes enzovoort om ellende op te ruimen.
Ook de support hier is vaak op zoek naar de volgende tool.
(en ja ik ken de meeste ;-) )

Nu zijn we op zoek naar een prog dat al die ellende in 1 keer kan afvangen en verwijderen.
Een virus scanner kan ook alle virussen (nouja, bijna) pakken, waarom lukt dit nu nog niet met spyware troep?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Omdat sommige spyware goed beschermt is tegen sommige spyware scanners.

Je kan natuurlijk ook nooit met een virusscanner alle virussen pakken.
En er komen natuurlijk altijd weer nieuwe virii/ spyware uit :)

Het beste wat je kan doen voor spyware, is gewoon meerdere scanners installeren , hijackthis + cwshredder erbij installeren.
Of je gaat testen welke spyware scanner het beste is

[ Voor 31% gewijzigd door Outerspace op 25-06-2004 14:58 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Anti spyware progjes staan nog in de kinderschoenen. Veel AV software hebben dat jaren geleden ook gehad.

Een paar goede zijn Pestpatrol en SpySweeper. Deze twee kunnen heel veel verwijderen en/of realtime detecteren. Maar ik denk dat je het voorlopig nog met meerdere progjes moet doen.

Ik denk dat in de toekomst wel programma's komen die alles doen (Spyware, Virus, firewall en Popup) maar zover is het nog niet.

http://www.hroling.nl

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 20:09
bolke schreef op 25 juni 2004 @ 15:02:
Anti spyware progjes staan nog in de kinderschoenen. Veel AV software hebben dat jaren geleden ook gehad.

Een paar goede zijn Pestpatrol en SpySweeper. Deze twee kunnen heel veel verwijderen en/of realtime detecteren. Maar ik denk dat je het voorlopig nog met meerdere progjes moet doen.

Ik denk dat in de toekomst wel programma's komen die alles doen (Spyware, Virus, firewall en Popup) maar zover is het nog niet.
offtopic:
Dit doet me denken aan de software reus uit redmond die ook alles samenvoegd

Ik heb het meeste succes met Hi-Jack this,spybot en adaware pro die halen de meeste troep wel weg.

PS: ik hoop niet dat er straks een groot pakket krijgt voor alles een voorbeeld hiervan is norton internet security het belooft heel veel en maakt niks waar geef mij maar een losse virusscanner,firewall en anti-spyware tools en een goeie browser en ik ben tevreden dan heb ik namelijk van iedere wereld het beste

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• the noise
tja, het blijft dus nog wel behelpen voorlopig.
Maar een prog wat alle sop dit gebied kan pakken lijkt me nu best wel een gat in de markt.

Kijk, onze klanten allemaal opera adviseren is leuk, maar niet haalbar. dan krijg je gewoon teveel support, nog meer denk ik dan nu met de spyware-shit.

Zie zo maar een oplossing te bedenken om je support te ontlasten :/

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ALs je iig geen gezeik wilt met worm-virii kan ik je de combinatie UNIX / Linux IMAP mailserver en een Netscape mailclient aanraden. Heb je echt nergens last van automatisch geopende code, etc. Server doet het niks, en client ook niet.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• the noise
The_Eagle schreef op 25 juni 2004 @ 15:22:
ALs je iig geen gezeik wilt met worm-virii kan ik je de combinatie UNIX / Linux IMAP mailserver en een Netscape mailclient aanraden. Heb je echt nergens last van automatisch geopende code, etc. Server doet het niks, en client ook niet.
da's mooi voor jouw maar niet voor de doelgroep/klantenkring..

Verwijderd

Als er een prog zou zijn dat _alle_ troep kan verwijderen, zou de rest inmiddels wel failliet zijn.
Wat je zoekt, kun je vergeten.

Aangezien dit al meerdere malen voorbij is gekomen op GoT, gooi ik deze op slot.
Kijk ook eens in de FAQ naar Mike Jarod's test. :)

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.