Toon posts:

linux slackware 10.0 op welk bestandsystseem?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan ik linux slackware 10 instaleren op ntfs of moet ik een andere format uitvoeren?

en ik heb een cd gebrand ervan maar is ie bootable of moet ik vanuit de bootdisks directory een opstartdiskette maken?

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Als je Linux installeert zou ik dat op een aparte partitie doen. Met het bestandssysteem heb je de keuze uit onder andere ext2, ext3, reiserfs.
Als je de image van Slackware gebrand hebt, zou de cd gewoon bootable moeten zijn.
Het beste is als je er een installatie howto bij pakt. Deze beantwoord meerdere vragen die je tijdens de installatie zult tegenkomen. :)

En hier heb je een leuke link, die je wel verder zal helpen:
http://www.slackware.com/install/

[ Voor 12% gewijzigd door Tatsu op 25-06-2004 15:01 ]

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo Kampoe1, welkom in NOS. Hier in NOS verwachten we enig zelfinitatief van je. Dat omvat ook het doorlezen van de policy en de FAQ. Door de vraag die je stelt heb ik niet echt het idee dat je dat gedaan hebt, daarom gaat deze op slot.

Lees voordat je een nieuw topic opent ook even de NOS policy - updated 01/04/03 en de FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 08/04/2004 door.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.