Toon posts:

DVD met verschillende dts streams+chapters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een dvd maken met verschillende concerten DTS geluid.
Maar dan zonder beeld zodat je dus niet veel data aan je beeld kwijt ben.
Nu kan je dus in dvdlab pro een audio-only title invoegen. Het probleem is dan alleen dati k geen hoofdstukken kan importeren. Hiervoor heb je dus echt een film met tijdschaal nodig.

Wie o wie helpt me aan de oplossing. Als ik de oplossing heb schrijf ik er een guide voor.
Ik wil dus een:

DTS only (of gecombineerd met een film die bestaat uit stilstaand beeld voor een bepaalde tijdschaal)
Importeren van chapters van uit een maestro bestand (xxx.chp)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Volgens mij kan dit alleen vanaf cd.

Je schrijft dan een audiocd vol met de DTS-data, helaas gaat er dan wel geen 4.47 GB op.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
jah maar dan heb ik dus maar 1 dts stream en dan kan ik net zo goed gewoon de originele dvd houden. Kan er nog meer op ook.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Misschien is het een optie om een 'filmpje' te maken met een stilstaand beeld, dat met een minimale resolutie en bitrate te encoden en als video stream te gebruiken. Kan je ook nog in beeld zetten naar welk album/concert je luisterd ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door DeeD2k2 op 25-06-2004 15:45 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
maar dan krijg je nog een behoorlijk grote film. Zeker over 100mb uitgaande dat je een uurtje wil kijken.

Ik snap dat niet waarom je niet gewoon zeg maar 1 beeld heb en dat gewoon anderhalf uur laat afdraaien. Dat moet toch neit zo groot worden lijkt me? vage mpeg2 codec hoor.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 16:38:
maar dan krijg je nog een behoorlijk grote film. Zeker over 100mb uitgaande dat je een uurtje wil kijken.

Ik snap dat niet waarom je niet gewoon zeg maar 1 beeld heb en dat gewoon anderhalf uur laat afdraaien. Dat moet toch neit zo groot worden lijkt me? vage mpeg2 codec hoor.
Dat moet omdat je anders niet vooruit kan spoelen (of nummer/chapter kan skippen), het kan in theorie wel, bij het begin van ieder nummer een I frame en dan verder geen updates, maar voor wat jij wilt is DVD-A uitgevonden, helaas kan je die zelf nog niet maken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1