[WinXP] scherm scrambled bij setup

Pagina: 1
Acties:

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-03 13:33
Ik ben dus windows xp aan het installeren op mijn nieuwe AMD64 3000+ met MSI k8n Neo platinum nforce 3 mobo.
Alles gaat goed tot hij zegtr van setup is starting windows waarna je bij het partitionering gedeelte moet komen.
Dan ziet mijn scherm er als volgt uit, let op de rare scramble vanonder.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sancto/windows.jpg
mijn radeon 9500pro is wel geflashed naar 9700(pro)
Als ik gewoon voortdoe (ik ken de knoppen wel vanbuiten) komt hij bij de echte installatie and all is well...

Verwijderd

Tja , ander scherm proberen of even met een andere kaart. Dan weet je het !
Als je toch nog aan het installeren bent weet je het zo ? Wij moeten nu ook maar gokken !

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-03 13:33
mja aan men scherm ligt het niet, dat heeft vorige maand nog een setup doorstaan met zelfde graka.
Als ik er men oude gf3 ti500 insteek lukt het wel blijkbaar maar men 9500 loopt perfect erna.
Ik herinner me wel nog dat ik met een abit kt7 ook install problemen had met mijn geforce maar dat ze na de installatie wel perfect werkt.

Verwijderd

Ik had met een installatie van 2003 dat ik in het grafische gedeelte van de setup (alsook heel windows na setup) dat er hier en daar random pixels verschenen. Deze verdwijnen zodra je er met een window overheen sleept.

Videokaart verwisseld, en alles werkt prima. Ik denk dat het ram van de videokaart het aan het begeven is (was een geforce 2 pro, met iets hogere klok dan een normale geforce 2, dus misschien was het ram niet zo geschikt).

Als het alleen tijdens het tekstgedeelte is, dan zou ik me misschien niet zo'n zorgen maken. Maar als je in het grafische deel ook eigenaardigheden gaat zien, dan zou ik me wel zorgen gaan maken.