Toon posts:

Het is me niet helemaal duidelijk!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag (13:11) RC5 }:O draaien, maar wanneer kan ik nou een team joinen en welk? Ik heb de FAQ al gelezen alleen is het mij nog steeds niet duidelijk |:(!

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
je moet wachten tot morgen als je vandaag tenminste flushed.
Dan kan je morgen jezelf terugvinden in de stats op stats.distributed.net
Dan kan je daar op je eigen naam klikken, aanklikken 'mail my password'. Dan kan je met je password (krijg je dus via mail) inloggen op de dnet site (bij de stats) en dan kan je een team joinen (DPC dus!).
De dag erna zullen je blokjes voor DPC zijn.

(mits de statsruns allemaal goed gaan natuurlijk)

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe moet je flushen :?

• Frenzy
als je je client hebt draaien dan klik je met de rechtermuisknop op je koe (tenzij de koe als service draait, dan zie je em niet).
Je krijgt dan een popup menuutje. Kies daar voor Flush (of update dan haalt ie ook blokjes op).
Je moet wel online zijn natuurlijk.
Mocht het nog niet lukken, mijn icq nr staat in mijn profile.

Verwijderd

Op zaterdag 23 december 2000 14:58 schreef Frenzy het volgende:
als je je client hebt draaien dan klik je met de rechtermuisknop op je koe (tenzij de koe als service draait, dan zie je em niet).
Je krijgt dan een popup menuutje. Kies daar voor Flush (of update dan haalt ie ook blokjes op).
Je moet wel online zijn natuurlijk.
Mocht het nog niet lukken, mijn icq nr staat in mijn profile.
je hoef toch niet de hele tijd op flush.. te drukken ?
als je dat 1x doet gaat ie gewoon de hele tijd door toch ?

• Frenzy
klopt.. je hoeft het zelfs geen enkele keer te doen. als je een internet verbinding hebt, dan flushed en fetched je client zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer moet ik dan flushen als ik een team wil joinen? Moet ik dan vandaag of juist morgen flushen? En is er een celeron team ofsow?

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
45 RC5 packets (66 work units) are in buff-out.rc5

Wat betekent dit? En is 1.3m/keys een beetje redelijk voor een celly 300A@466?

Verwijderd

Vandaag hoef je, als je voor het eerst flushed, maar één blokje te flushen. Dan kan je morgen je password opzoeken en daarna een team (DPC) joinen. Er is ergens een overzicht van subteams binnen DPC. Daar zit vast ook wel een Celeron-team bij (ik weet wel dat er een Duron team is)
Een packet kan in grootte variëren en bevat diverse work-units (ook wu's of 'blokjes')
De buff-out is het bestand met door jouw computer berekende blokjes. Deze buff-out kan je dus flushen.
En 1,3 Mkeys is heel redelijk! }:O
(kijk ook maar eens bij onze concurrent
Helaas heb ik erg weinig tijd om je van alle informatie te voorzien die je maar wilt, maar ik geloof dat je Frenzy daarvoor mag ICQ-en

Verwijderd

Topicstarter
Ok het is me (waarschijnlijk) helemaal duidelijk ;)
Pagina: 1