ik heb een pagina die een mailtje verstuurd als er op submit wordt gedrukt, echter als ik de pagina refresh, nadat het mailtje is gestuurd, blijft de value van $submit op true, waardoor op het moment van refreshen het mailtje nog een keer wordt verstuurd...
Ik heb al geprobeerd om $submit als waarde 0 mee te geven aan het eind van de if-lus, en ook met unset ($submit) lukt het me niet...
Iemand een idee??
Guus
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| <html> <head> <title>contact.php</title> </head> <body> <? $submit = $_POST["submit"]; if ($submit) { $emailadres = $_POST["emailadres"]; $vraag = $_POST["vraag"]; $mailcheck = mail($vullings, $onderwerp, $vraag, "From: $emailadres\r\n" . "Reply-To: $emailadres\r\n" . "X-Mailer: PHP/" . phpversion()); } ?> <form method="POST" action="contact.php"> //hier staan dus de inputformen <p align="center"><input type="submit" value="Verstuur" name="submit"></p> </form> </body> </html> |
Ik heb al geprobeerd om $submit als waarde 0 mee te geven aan het eind van de if-lus, en ook met unset ($submit) lukt het me niet...
Iemand een idee??
Guus
[ Voor 15% gewijzigd door gorgi_19 op 25-06-2004 13:42 ]