Toon posts:

[XP] Wizard Nieuwe Hardware gevonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc aan zet krijg ik de Wizard nieuwe hardware gevonden pop-up.
Ik zou niet weten wat er aan nieuwe hardware op mijn pc is aangesloten, daarom klik ik op 'automatisch de software installeren'. Echter krijg ik dan de foutmelding dat de software niet gevonden kan worden en dus moet ik zelf navigeren naar de juiste driver 8)7

Omdat ik geen nieuwe hardware kan vinden klik ik uiteindelijk op annuleren en krijg ik een nieuwe pop-up met wederom hetzelfde verhaal.
Ik heb nu 6 onbekende apparaten in mijn apparaatbeheer staan en ik krijg ze er niet uit :r

Bovendien is het vervelend wanneer ik mijn pc reboot dat ik eerst al die venstertjes weg kan klikken,misschien iemand een idee?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:28

AzzKickah

06-CENSORED

Even in je kast checken of je alles goed hebt aangesloten. Verkeerd aangesloten/Brakke cd-spelers installeert ie ook steeds opnieuw (ja, ervaring) :)

Verwijderd

Probeer eens de chipset drivers te instaleren vaak is dat het probleem
of does een screen shot van apparaat beheer..

System specs zou handig zijn

wat je ook kan doen is in de bios kijken of je onboard audio enabled staat.
indien je een losse geluidskaart gebruikt dan moet je die ff uitzetten..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles nagekeken maar al mijn hardware is gevonden en correct geinstalleerd.Zal na mijn werk een screenshot maken van mijn apparaatbeheer,misschien dat jullie nog iets kunnen vinden. Ik neem verder niet aan dat mijn cd-rom spelers brak zijn, maar alles is zeker mogelijk

• tstrik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
heb je toevallig niet een usb apparaat op een poort zitten.

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X