Weet iemand misschien wat er met het hostingbedrijf super-hosting.nl aan de hand is? Ik kan al paar dagen niet op me site komen en sinds gisteren me mail ook al niet meer ophalen. Hebben meer dat probleem en zijn er mensen die weten wat er bij super-hosting aan de hand is?
Heb je het al aan superhosting zelf gevraagd?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Geen idee maar ze zijn iig super down (sorry
). Pagina's die er onder gebracht zijn zijn allemaal down.
Lijkt mij een dns probleempje aan hun kant.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| > ls -d super-hosting.nl [ns1.super-hosting.net] *** Can't list domain super-hosting.nl: Non-existent domain > ls -d grunn.net [ns1.super-hosting.net] *** Can't list domain grunn.net: Non-existent domain > |
Ik heb ook een klant die problemen heeft met zijn domein bij super-hosting.nl.
Hij heeft alleen het domein zelf daar, de webhosting verzorg ik voor hem. Ik ben bang dat ze de boel hebben plat gegooid
Hij heeft alleen het domein zelf daar, de webhosting verzorg ik voor hem. Ik ben bang dat ze de boel hebben plat gegooid
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!
dan is het ook normaal dat ze niet kunnen reageren als hun email plat is...
vaak met dit soort dingen moet je altijd om ontvangst bevestiging vragen. Soms komt ook vaak je mail redelijk laat terug door een postmaster
vaak met dit soort dingen moet je altijd om ontvangst bevestiging vragen. Soms komt ook vaak je mail redelijk laat terug door een postmaster
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Stel dat ze echt plat liggen en niet meer verder gaan failiet gaan bijvoorbeeld, hoe gaat dat dan? Is het dan wel mogelijk om snel je domeinnaam en website weer ergens anders over te krijgen?
jahoor, zolang JIJ maar eigenaar bent van het domein... da's ook de reden dat ik het zelf-eigenaar-zijn van een domein cruciaal vind.Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 12:58:
Stel dat ze echt plat liggen en niet meer verder gaan failiet gaan bijvoorbeeld, hoe gaat dat dan? Is het dan wel mogelijk om snel je domeinnaam en website weer ergens anders over te krijgen?
bij .nl domeinen was je voorheen gewoon gebonden aan het hebben van een KvK. Als particulier kon je dus nooit een .nl domein krijgen, tenzij je het via KvK van je hoster deed.
Ging je hoster failliet of lopen kloten, dan had je dus NIETS.
[sub]* DJSmiley heeft om die reden dus toen een .com en .org genomen[/sub]
Als je na enkele dagen je DNS nog niet terug op poten hebt...Gitaarwerk schreef op 25 juni 2004 @ 12:53:
dan is het ook normaal dat ze niet kunnen reageren als hun email plat is...
Je website moet je zelf voor zorgen dus ik hoop dat je een backup hebt gemaakt. Een domeinnaam kun je altijd verhuizen, mits hij op je eigen naam staat. Gewoon naar een andere SIDN-deelnemer gaan, papiertjes invullen en klaar.Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 12:58:
Wat Gitaarwerk zegt als alles plat ligt kan hij zelf ook niet mailen. Maar stel dat hij echt failiet is dan kan hij nooit meer zijn klanten mailen natuurlijk. En ze gaan dan vast niet meer alle klanten een brief sturen.
Maar goed het is weekend en scheelt dat ons bedrijf weekend dicht is. Heeft hij tot maandag nog de kans de problemen op te lossen.....
Maar goed het is weekend en scheelt dat ons bedrijf weekend dicht is. Heeft hij tot maandag nog de kans de problemen op te lossen.....
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!
Komt wel goed denk ik, we wachten af. Van mij mag deze topic afgesloten worden.. Bedankt voor de hulp..
Pagina: 1