Nut van Topic Report?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 11:50

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
[rml][ Gehoor] Hoe goed werkt jou gehoor?[/rml]

In dit topic heb ik direct na het zien van de URL die gegeven wordt een TR aangemaakt. Met mij nog meer users, zoals blijkt uit de reacties. Echter, na ongeveer 12 uur is het topic nog steeds open.

Volgens mij is het toch echt wel eentje die op slot kan, met eventueel een duidelijke uitleg aan de betreffende user dat dit soort topics niet de bedoeling zijn in de HK (en dat het een oude }:O is).

Een aantal andere topics zijn in de tussentijd wel gesloten, dus de modjes zijn wel actief geweest in die periode. De topics die op slot zijn betreffen echter simpele topics die dubbel geplaatst zijn (utfs ;) ) en die dus helemaal niet zo 'erg' zijn eigenlijk.

Voorbeelden:
[rml]HlpDsK in "[ wmv]"[/rml]
[rml]dreeke in "[ wma] 'k heb nu even geen tijd"[/rml]
[rml]dreeke in "[ Flash] Biertje?"[/rml]

Ik wil absoluut de modjes niet verwijten dat ze zitten te slapen ofzo... in tegendeel. Mijn vraag is meer, wat is het nut van een TR als er (kennelijk) niets mee wordt gedaan? Aangezien we ook geen feedback krijgen nav een TR (met uitleg van een modje over waarom een topic misschien toch open kan blijven).

Ik blijf braaf topic reports versturen hoor, want het is makkelijker dan een topic aanmaken in SM, ook al heb ik wel het idee dat er misschien iets meer op moet worden gelet door de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Mjah, TR's werken goed.
Het is echter niet omdat er blijkbaar geen reactie / actie nav je TR komt, dat het daarom niet gelezen wordt.
Het zijn de mod's die beslissen of een TR terecht is, en welke actie er dan moet ondernomen worden.

Zowiezo vind ik het niet kunnen als een user in een topic zegt dat hij een TR gemaakt heeft, of dat handje post.
Padvinder schreef op 25 juni 2004 @ 12:04:
Ik wil absoluut de modjes niet verwijten dat ze zitten te slapen ofzo... in tegendeel. Mijn vraag is meer, wat is het nut van een TR als er (kennelijk) niets mee wordt gedaan? Aangezien we ook geen feedback krijgen nav een TR (met uitleg van een modje over waarom een topic misschien toch open kan blijven).
Als je -als mod- op iedere TR feedback moet geven, dan blijf je bezig hoor....

[ Voor 42% gewijzigd door whoami op 25-06-2004 12:07 ]

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
whoami schreef op 25 juni 2004 @ 12:06:
Mjah, TR's werken goed.
Het is echter niet omdat er blijkbaar geen reactie / actie nav je TR komt, dat het daarom niet gelezen wordt.
Het zijn de mod's die beslissen of een TR terecht is, en welke actie er dan moet ondernomen worden.

Zowiezo vind ik het niet kunnen als een user in een topic zegt dat hij een TR gemaakt heeft, of dat handje post.

[...]

Nee, dat begrijp ik, maar het gaat ook vooral om feedback als het topic wel in orde is volgens de mod en de TR dus onterecht was... dan weet de betreffende user (ik dus) het en gaat ie zich niet zitten afvragen of het wel gelezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wellicht dat ik het in een van die topics ie curry aangeeft ook al gezegd heb:
ik vind TR geweldig.

Ik stoor me weer aan mensen die zeggen een TR te doen. (hintje... :>)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het systeem van TopicReports is vanuit de gebruiker gezien soms een zwart gat. Vergeet echter niet dat een moderator duidelijk ziet dat er een TR is gedaan. Dit zijn topics die het meest frequent door moderators bekeken zullen worden. Zoals je zelf al aangeeft blijft het aan de moderator om te beslissen of iets dicht moet. Het voorbeeld dat je noemt is nou ook niet echt van zulke hoge prioriteit dat meteen op slot moet. :) TR's hebben absoluut nut op GoT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

[rml][ Gehoor] Hoe goed werkt jou gehoor?[/rml]

In dit topic heb ik direct na het zien van de URL die gegeven wordt een TR aangemaakt. Met mij nog meer users, zoals blijkt uit de reacties. Echter, na ongeveer 12 uur is het topic nog steeds open.

Volgens mij is het toch echt wel eentje die op slot kan, met eventueel een duidelijke uitleg aan de betreffende user dat dit soort topics niet de bedoeling zijn in de HK (en dat het een oude }:O is).

Een aantal andere topics zijn in de tussentijd wel gesloten, dus de modjes zijn wel actief geweest in die periode. De topics die op slot zijn betreffen echter simpele topics die dubbel geplaatst zijn (utfs ;) ) en die dus helemaal niet zo 'erg' zijn eigenlijk.

Voorbeelden:
[rml]HlpDsK in "[ wmv]"[/rml]
[rml]dreeke in "[ wma] 'k heb nu even geen tijd"[/rml]
[rml]dreeke in "[ Flash] Biertje?"[/rml]

Het nut is, dat er direct in de topiclisting van een subforum gezien kan worden, of er wat 'aan de hand is' met een topic :) Of er dan ook wel of niet actie op zal worden genomen, is een tweede natuurlijk.
Ik blijf braaf topic reports versturen hoor, want het is makkelijker dan een topic aanmaken in SM, ook al heb ik wel het idee dat er misschien iets meer op moet worden gelet door de mods.
Padvinder schreef op 25 juni 2004 @ 12:10:
[...]

Nee, dat begrijp ik, maar het gaat ook vooral om feedback als het topic wel in orde is volgens de mod en de TR dus onterecht was... dan weet de betreffende user (ik dus) het en gaat ie zich niet zitten afvragen of het wel gelezen is.
Het volgende moet ook niet uit het oog verloren worden: vaak wordt even aangekeken hoe een topic loopt, dus het gaat niet direct dicht. Als een topic overduidelijk is qua slotje, dan gaat hij heus wel dicht. Ook andere actie op gedrag van users gebeurt snel genoeg. Daarbij is het erg belangrijk om duidelijk te zijn in een TR: zomaar 'pfff' of 'lijkt me duidelijk' werkt eigenlijk niet zo goed: in een TR mag heus wel gemeld worden wat er nou precies met een topic aan de hand is. Hoe duidelijker de TR, hoe beter een moderator er actie op kan ondernemen :)
whoami schreef op 25 juni 2004 @ 12:06:
Mjah, TR's werken goed.

Zowiezo vind ik het niet kunnen als een user in een topic zegt dat hij een TR gemaakt heeft, of dat handje post....
Daar letten we als crew dan ook scherper op tegenwoordig:
Merely schreef op 18 februari 2004 @ 17:12:
N.a.v. MSN Messenger 6.2???

Blijkbaar is het nodig om eens in de zoveel tijd deze MED omhoog te schoppen daar sommige users het nog steeds niet doorhebben en te pas en te onpas onzinreply's posten...

Tevens zien we een nieuwe 'trend' die ook onder onzinreply's vallen. Het betreft de reply's waarin iemand even duidelijk wil maken dat hij of zij een topicreport heeft geplaatst. Meestal wordt dat gedaan door enkel een opmerking te posten met daarin een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif. Nogmaals, als je niks zinnigs te posten hebt post dan gewoon niks en laat het topic met rust... bij voorbaat dank :)
Uit Policy mbt replies in 'slechte' topics. Een 'TR done' roepen of handje laten zien in een topic komt de 1e keer op een PM te staan, als laatste waarschuwing. Een tweede keer een OW :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik vind dit een hele grote stap tussen constatering en conclusie die je nu maakt. "Ik heb een TR gemaakt en het topic ging niet dicht dus werken TR's niet." Klinkt als een open sollicitatie naar "Moderator HK", daar jij blijkbaar perfect weet wat er wel of niet open en dicht moet aldaar :)

De essentie van al die topics die ik noemde: de moderator heeft vanzelfsprekend het laatste woord, alle TR's worden gelezen en overwogen, feedback is ongewenst want veel te tijdrovend en bovendien handelen we dingen als OW's en bans graag onzichtbaar af, we zien liever teveel dan te weinig TR's, en nee melden in het topic dat je een TR hebt gedaan levert eerder jou een OW op dan de 'overtreder'.

Zie ook Schop een Modje richtlijnen *updated 15-06-2004*
Verder, als je een topic report hebt gemaakt: meldt het dan niet in het topic! Dat is sfeerverpestend, flame-uitnodigend, en dient geen enkel nut. Het enige potentiele nut is dat anderen niet ook nog een TR gaan maken, maar geloof ons als we zeggen dat we liever 20 identieke TR's zien dan een ontspoord topic omdat jij het zonodig moest melden

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:40

Wom

In het verlengde: Wat is het meest wenselijk bij de verduidelijking van een TR ? Ik ben meestal vrij kortaf en geef niet altijd een duidelijke onderbouwing waarom ik de TR maak. In de FAQ staat dat in sommige gevallen ":/" al voldoende is, maar is dat ook echt voldoende ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Wom schreef op 25 juni 2004 @ 12:20:
In het verlengde: Wat is het meest wenselijk bij de verduidelijking van een TR ? Ik ben meestal vrij kortaf en geef niet altijd een duidelijke onderbouwing waarom ik de TR maak. In de FAQ staat dat in sommige gevallen ":/" al voldoende is, maar is dat ook echt voldoende ?
Het belangrijkste is eigenlijk om te melden, wat er nou precies mis is in of aan een topic. Is het de topicstart? Is het een reply op een topicstart? Is het de algemene sfeer in een topic? Een warezrequest? Specifiek aangeven door een directe link naar de post van een user (indien het niet om de topicstart gaat) of iig de user zelf noemen kan al flink wat duidelijkheid bieden :)

Een TR niet zo dus:
Lijkt me duidelijk
Pffff
:/ Tjee
Maar zo:
Topic loopt beetje fout, gaat hard tegen hard
Pietje Pruts post een warez-request
Japie Joepmeloen doet een crosspost met [topic] in dit topic
Net die paar woorden meer kan zoveel duidelijkheid bieden :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Nu online
Het nut van een TR is imo vooral dat een moderator vanop de topiclisting kan zien dat er blijkbaar iets niet in orde is met een bepaald topic.

Het kan zijn dat dat in de Topicstart al duidelijk is (bv, in P&W een scriptrequest, geen moeite om zelf tot een oplossing te komen, etc....).
Het kan ook zijn dat het over een specifieke reply gaat (bv. flame, racistische opmerkingen, etc...) en dan is een linkje naar de betreffende post natuurlijk wel aangewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Wom schreef op 25 juni 2004 @ 12:20:
Hangt er vanzelfsprekend vanaf. Als de topicstart rechtsstreeks overgeknipt is uit de reclamefolder van een bedrijf met hun laatste aanbiedingen is " :/ " echt wel duidelijk genoeg, maar als iemand in de 228e post spontaan een flamewar begint is een linkje wel handig. Oftewel: bij mogelijkheid tot twijfel meer zeggen :) Denk er ook aan dat sommige dingen gewoon obscuur zijn. Als je in P&W bijvoorbeeld een enorm basic PHP-topic tegenkomt en je bakt een TR met alleen "duh" erin, kan een moderator die zelf geen PHP kent het probleem dan beoordelen als het gewoon een topicstart van 2 pagina's is met uitgebreide toelichting die blijkbaar nergens op slaat?

Globaal gezien: bij de echte shit is wat ons betreft een lege TR zelfs nog voldoende, dan hebben we iig die 'trap richting het topic' in de lijst staan. Maar bij twijfel over duidelijkheid, licht het een beetje toe aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Nu online
Remy schreef op 25 juni 2004 @ 12:24:
[...]

Een TR niet zo dus:
[...]

[...]

[...]
Maar zo:

[...]

[...]

[...]
Hmm, ik denk dat dit niet altijd nodig is.
De TR's die ik doe, zijn ook echt niet uitgebreid hoor.... Vraag maar aan de P&W crew. :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

whoami schreef op 25 juni 2004 @ 12:26:
[...]

De TR's die ik doe, zijn ook echt niet uitgebreid hoor.... Vraag maar aan de P&W crew. :+ O-)
Mja ok, het is wel de extreem andere kant op, en zoals Curry al post hoeft het bij overduidelijke topics ook niet (zo uitgebreid), maar in de gevallen van specifiek gedrag/posts dus wel graag duidelijkheid ja :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

whoami schreef op 25 juni 2004 @ 12:26:
[...]

Maar de P&W crew is dan ook gewoon l33t ;)

en gewend aan dat cryptische onbegrijpelijke Vlaams gebrabbel wat je gewoonlijk uitslaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:40

Wom

Bedankt voor de verduidelijking. Voorbeeld van Remy is wel duidelijk :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 08:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Remy schreef op 25 juni 2004 @ 12:13:

Uit Policy mbt replies in 'slechte' topics. Een 'TR done' roepen of handje laten zien in een topic komt de 1e keer op een PM te staan, als laatste waarschuwing. Een tweede keer een OW :)
serieus :? 8)7 Oei, dat lijkt me wel een beetje overdreven :X

Ik vind topic report een heel goed iets. Het is makkelijk , scheelt topics in SM. Maar wat ik soms heel irri vind is dat een topic af en toe langzaam word gesloten.
Dan duurt het even.

Omdat ik dit vaker heb gezegt, kom mooi een antwoord: Als het heel dringend is, open je een topic in SM. Dus TR en SM sluiten perfect op elkaar aan, dus gaat er weinig mis :)
En als er niet op word gereageerd, spreek ze aan op irc/icq (en sommigen op msn)

wat gebeurt er met mijn linkje in de quote met Remy 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 25-06-2004 13:06 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Is het misschien handig/mogelijk om een indicator te plaatsen op topic, dat jouw TR is gelezen. Liefst nog met de naam van betreffende modje. Dan weet je als gebruiker dat er tenminste iets gedaan is aan jouw TR.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

outerspace schreef op 25 juni 2004 @ 13:06:
[...]

En als er niet op word gereageerd, spreek ze aan op irc/icq (en sommigen op msn)
Voor de duidelijkheid: dit is bij echte paniek (niveautje mensen die heel het forum onderspammen) heel valide! Ieder crewlid kan in geval van nood namelijk binnen 1 minuut alle aanwezige GM's gevonden en gecontacteerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

LuCarD schreef op 25 juni 2004 @ 13:14:
Is het misschien handig/mogelijk om een indicator te plaatsen op topic, dat jouw TR is gelezen. Liefst nog met de naam van betreffende modje. Dan weet je als gebruiker dat er tenminste iets gedaan is aan jouw TR.
Nee, zie vorige topics :)

Feedback op report-meldingen

En de mooiste:
JvS schreef op 30 augustus 2003 @ 15:20:
[...]

nee, dat is juist het idee. TR's zijn niet openbaar en kosten voor mods minder tijd. Je hebt dan minder dat users het voor het bedankje gaan doen. :o

Die zogenaamde "nodige" feedback is helemaal niet nodig. Je hoef helemaal niet te weten wanneer je iets "goed gemeld" hebt of wanneer niet. Je ziet iets wat jou niet goed lijkt en meldt dat aan ons. Ik behandel lang niet alle TR's en het is IMO ook niet nodig om dat te melden aan degene die dat meldde (verantwoorden).
Veel SeM en de bedankjes zijn ook overbodig. Ten eerste zien mods het overgrote deel van de meldingen die in SeM staan zelf wel en ten tweede heeft de mod met een TR veel meer keuze om in te grijpen dan bij een SeM, wat ontzettend dwingend is.

Dat feedback, is iets wat heel erg gegroeid is hier op GoT en wat een hele aparte sfeer veroorzaakt, waarbij de melder een klopje op de schouder krijgt. Sommige mensen vinden dat heel prettig en ik heb al gehoord dat mensen zeiden "dan gebruik ik het niet, ik wil bedankt worden"... Ik ben persoonlijk van mening dat je dan SeM om verkeerde reden gebruikt, je doet het om het forum netjes te houden en een mod te helpen dingen te zien die hij (ver in een topic) eens een keer niet ziet :).

[ Voor 68% gewijzigd door curry684 op 25-06-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
Begrijp me niet verkeerd hoor.. TR zijn absoluut handig en nuttig. Ik maak er dan ook vaak gebruik van. Het grootste probleem vind ik dus de feedback op een "verkeerde" TR.

Het genoemde topic vond ik een duidelijk voorbeeld van eentje die best dicht mocht (imho). Als er dan meerdere TR worden verstuurd en er komt geen feedback van een modje (die kennelijk besloten heeft dat ie open kan blijven) is dat voor de users gewoon onhandig. Dan krijg je namelijk dit soort dingen ;)

@curry: moi? HK mod? Lijkt me geen goed idee 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

curry684 schreef op 25 juni 2004 @ 13:14:
[...]

Voor de duidelijkheid: dit is bij echte paniek (niveautje mensen die heel het forum onderspammen) heel valide! Ieder crewlid kan in geval van nood namelijk binnen 1 minuut alle aanwezige GM's gevonden en gecontacteerd hebben.
Mjah.. Dat snap ik.. Ik geef alleen aan dat het kan ;)
* Outerspace vind het ook goed gaan, ik spreek eigenlijk alleen mods aan in #spielerij :P
die hebben haast niet te doen :X :P

Maar verder over die OW bij het voor de 2e keer plaatsen van het handje.
Is dat echt zo :? Is dat niet een beetje overdreven?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

outerspace schreef op 25 juni 2004 @ 13:19:
[...]

Maar verder over die OW bij het voor de 2e keer plaatsen van het handje.
Is dat echt zo :? Is dat niet een beetje overdreven?
Afhankelijk van de manier waarop: nee. Er posten echt mensen een reactie met alleen een handje en verder niets maar dan ook niets nuttigs. Dat is een dermate lompe en aggressieve flamebait dat ik graag van de richtlijn afwijk en direct een OW uitschrijf.

En 2e keer OW is toch niet onredelijk? Je krijgt 1 keer een pushmessage, die je niet kunt claimen niet gelezen te hebben. 2e keer is dus per definitie 100% bewust en willens en wetens de gestelde regels overtreden. Ik zie niet in waarom we dat niet als zodanig zouden bestraffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

curry684 schreef op 25 juni 2004 @ 13:23:
[...]

Afhankelijk van de manier waarop: nee. Er posten echt mensen een reactie met alleen een handje en verder niets maar dan ook niets nuttigs. Dat is een dermate lompe en aggressieve flamebait dat ik graag van de richtlijn afwijk en direct een OW uitschrijf.

En 2e keer OW is toch niet onredelijk? Je krijgt 1 keer een pushmessage, die je niet kunt claimen niet gelezen te hebben. 2e keer is dus per definitie 100% bewust en willens en wetens de gestelde regels overtreden. Ik zie niet in waarom we dat niet als zodanig zouden bestraffen :)
* Outerspace heeft om eerlijk te zijn wel vaker : TR geroepen. Slecht 1 pm.

Maar als ik nou netjes zeg in een topic :
TR is onderweg, dan kan een modje je titel aanpassen ;)
Krijg je dan ook wel een PM , van dat mag niet :? Want het gebeurt echt vaak dat mensen dat roepen. Er zitten toch alleen goede bedoelingen achter :?

Ik snap ook dondersgoed dat je niet alleen een handje laat zien een dikke PM kan krijgen en bij vaker doen een OW. Idd 'sfeerverpestend'.

wijken we nu niet een beetje af van de originele vraag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
Nog even hoor... maar aangezien het topic in de HK nog steeds open is:
xingrs schreef op 24 juni 2004 @ 23:10:
Wat ontzettend niet leuk zeg.

Trieste zooi....
Xiqum schreef op 25 juni 2004 @ 13:40:
Woei me gehoor is nog goed. Totdat ik dat monstertje hoorde :{
WFvN schreef op 24 juni 2004 @ 22:30:
[...]

Zal wel weer zo'n schrikgeval zijn als ik gokken mag.....

Kan ik persoonlijk niet echt op prijs stellen.... die zijn in het verleden al zo enorm vaak langsgekomen dat de gein daar echt wel af is.
Ibex schreef op 24 juni 2004 @ 22:35:
Gatvr :(.

Ik dacht van, opeens zal er zo al een schel geluid zijn, dus ik hou de volumeknop bij de hand en verander telkens langzaam het volume, en zit dus vlak bij mijn scherm...
Ik verschoot ja, ik verschoot :p
THiCE schreef op 24 juni 2004 @ 22:35:
[...]

Hoe raad je het zo... :/
echt te flauw, TS :/ :/
SunStorms_sletje schreef op 24 juni 2004 @ 22:36:
liquidgeneration?

ik klik niet eens :|
Saegos schreef op 24 juni 2004 @ 22:39:
Ach, dit soort stompzinnige onzin weer.

Ga toch es weg met die idiote liquidgeneration troep. Grappig hoor om mensen zo te laten schrikken :/

[...]

En hopelijk je laatste
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 22:56:
Ik schrik me de tering! omgh
Kan toch niet de bedoeling zijn dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Je vergeet je eigen post?
Padvinder schreef op 24 juni 2004 @ 22:26:
Ik ga 'm niet eens doen.. maar een TR aanmaken :(
Ik vind het een beetje jammer dat je dit LAtopic nu 'misbruikt' om aandacht te vragen voor dat HK-topic Padvinder :) Dat had niet gehoeven, als het echt 'schrijnend' was zoals het in jouw ogen nu is door al de posts die je hierboven quote, kan je best een SeM aanmaken (ja, dat mag dus als het 'serieus' wordt...zie ook de sticky in SeM over SM <> TR).

Of via icq/irc een moderator erop attenderen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

WFvN schreef op 24 juni 2004 @ 22:30:
[...]

Zal wel weer zo'n schrikgeval zijn als ik gokken mag.....

Kan ik persoonlijk niet echt op prijs stellen.... die zijn in het verleden al zo enorm vaak langsgekomen dat de gein daar echt wel af is.
Vind ik nog normaal hoor :? Je mag toch wel in een topic reageren?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Mag ik even vragen waarom je al die reacties hier post en als "dit lijkt me niet de bedoeling" bestempeld? Zeker omdat jouw eerste reactie in het topic juist het vervelendste is en compleet overbodig IMO :)
Merely schreef op 18 februari 2004 @ 17:12:
N.a.v. MSN Messenger 6.2???

Blijkbaar is het nodig om eens in de zoveel tijd deze MED omhoog te schoppen daar sommige users het nog steeds niet doorhebben en te pas en te onpas onzinreply's posten...

Tevens zien we een nieuwe 'trend' die ook onder onzinreply's vallen. Het betreft de reply's waarin iemand even duidelijk wil maken dat hij of zij een topicreport heeft geplaatst. Meestal wordt dat gedaan door enkel een opmerking te posten met daarin een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif. Nogmaals, als je niks zinnigs te posten hebt post dan gewoon niks en laat het topic met rust... bij voorbaat dank :)
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 12:41:
*schop*

(je hoeft ook niet in een topic te zeggen dat je een TR hebt gemaakt, dat zien we echt wel hoor :) )
Merely in "Policy mbt replies in 'slechte' topics"

[ Voor 11% gewijzigd door We Are Borg op 25-06-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Topicstarter
We Are Borg schreef op 25 juni 2004 @ 14:14:
Mag ik even vragen waarom je al die reacties hier post en als "dit lijkt me niet de bedoeling" bestempeld? Zeker omdat jouw eerste reactie in het topic juist het vervelendste is naar mijn mening en compleet overbodig :)
BtM909 schreef op 25 juni 2004 @ 14:07:
Vind ik nog normaal hoor :? Je mag toch wel in een topic reageren?
Ik bedoelde niet dat al die reacties niet mogen, maar dat er dus een hoop users zijn die zich rotschrikken en het gewoon niet leuk vinden. Natuurlijk mag je wel gewoon reageren in een topic om te zeggen wat je ervan vindt :)
Remy schreef op 25 juni 2004 @ 14:07:
Ik vind het een beetje jammer dat je dit LAtopic nu 'misbruikt' om aandacht te vragen voor dat HK-topic Padvinder :) Dat had niet gehoeven, als het echt 'schrijnend' was zoals het in jouw ogen nu is door al de posts die je hierboven quote, kan je best een SeM aanmaken (ja, dat mag dus als het 'serieus' wordt...zie ook de sticky in SeM over SM <> TR).

Of via icq/irc een moderator erop attenderen :)
Heb geen icq/irc op m'n werk ;)

Maar, je hebt gelijk. Het is een beetje flauw... maar ik dacht, ach... dit topic gaat er toch al over, laat ik dan maar hier even melden wat ik er van vind... volgende keer zal ik een SM topic maken :>

Ik twijfel altijd gewoon teveel denk ik... bij een hoop dingen ben ik gewoon van mening dat een TR wel volstaat en dat het "SM onwaardig" is, terwijl het dan juist in SM had gemoeten... :/

[ Voor 8% gewijzigd door Padvinder op 25-06-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Padvinder schreef op 25 juni 2004 @ 14:21:
Ik twijfel altijd gewoon teveel denk ik... bij een hoop dingen ben ik gewoon van mening dat een TR wel volstaat en dat het "SM onwaardig" is, terwijl het dan juist in SM had gemoeten... :/
Tip: til er niet zo zwaar aan ;). Je maakt een TR en als het niet dicht gaat, dan zal het rode mannetje het bijna altijd wel hebben gelezen maar een andere mening hebben. Prima, surf vrolijk verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 17:36
Ja, idd WAB, de wereld vergaat niet als een topic niet gesloten wordt. De mods weten precies waar de gens ligt tussen wat wel en wat niet kan. Men is immers niet voor niets moderator geworden, op Basszje na dan :+

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

TRON schreef op 25 juni 2004 @ 14:38:
Ja, idd WAB, de wereld vergaat niet als een topic niet gesloten wordt. De mods weten precies waar de gens ligt tussen wat wel en wat niet kan. Men is immers niet voor niets moderator geworden, op Basszje na dan :+
En ik :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Nu online
Dat is een fout die we ons nooit te boven zijn gekomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
rm -f curry684* O-)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

GMGRL, niet offtopic jei!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

We Are Borg schreef op 25 juni 2004 @ 15:13:
[...]

GMGRL, niet offtopic jei!! :(
Heej tis weer vrijdagmiddag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Nu online
vrijdagmiddag == mod-bash dag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
Kunnen we beter andersom doen. Vrijdag juist GEEN mod-bash dag, maar simpelweg de rest van de beschikbare dagen :>

Maar goed 'k heb m'n zegje al gedaan 't dit topic, dus 'k hou m'n smoel wel tot iemand het ontkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

whoami schreef op 25 juni 2004 @ 15:29:
vrijdagmiddag == mod-bash dag. :P
"Waarde 'Banned' voor user 15096 bijgewerkt tot '25-06-2004 18:00'"

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Nu online
machtsmisbruikert. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
curry684 schreef op 25 juni 2004 @ 15:34:
[...]

"Waarde 'Banned' voor user 15096 bijgewerkt tot '25-06-2004 18:00'"

O-)
Patser :/ :r

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Dit gaat te veel offtopic :/
het was een on topic- topic, en nu een offtopic - topic 8)7
en dat er mod's mee beginnen, terwijl zij beter moeten weten :)
Daarom zou ik graag een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Closed_on.gif willen, omdat het blijkbaar nergens meer overgaat.

[ Voor 34% gewijzigd door Outerspace op 25-06-2004 16:00 . Reden: slotje te groot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik geloof niet dat er nog veel on-topic is toe te voegen, maar leef je uit :)

en ja ik heb de topicreports gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
outerspace schreef op 25 juni 2004 @ 15:55:
Dit gaat te veel offtopic :/
het was een on topic- topic, en nu een offtopic - topic 8)7
en dat er mod's mee beginnen, terwijl zij beter moeten weten :)
Daarom zou ik graag een [afbeelding] willen, omdat het blijkbaar nergens meer overgaat.
Ja, dank je wel voor deze post outerspace.
Deze tekst had dus in een TR gekund. :>

En deze post is half-ontopic; het ging over TR-gebruik... O-)

edit:
reageer je na 20 min stilte, is het nog tegelijk met iemand anders... 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Voutloos op 25-06-2004 16:19 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Voutloos schreef op 25 juni 2004 @ 16:17:
[...]

Ja, dank je wel voor deze post outerspace.
Deze tekst had dus in een TR gekund. :>
Sterker nog: in z'n TR stond vrijwel dezelfde tekst, dus is ie nu in-topic aan het dupliceren wat ie in z'n TR zei, dus is dat eigenlijk een OW+tempban he? ;)
edit:
reageer je na 20 min stilte, is het nog tegelijk met iemand anders... 8)7
:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
curry684 schreef op 25 juni 2004 @ 16:31:
[...]

Sterker nog: in z'n TR stond vrijwel dezelfde tekst, dus is ie nu in-topic aan het dupliceren wat ie in z'n TR zei, dus is dat eigenlijk een OW+tempban he? ;)

[...]
:*
Eigenlijk? Ik vind het helemaal OW waardig. Je hebt er daarnet nog voor gewaarschuuwd ook ;) Dus Go Curry BTF :D

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34077/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had zelf ook wel een rapportje / PMmmetje tegen je kunnen krijgen.

kijk hier: curry684 in "Nut van Topic Report?"

hint: 't zit em in de kleine lettertjes :9 :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

curry684 schreef op 25 juni 2004 @ 16:31:
[...]

neeen neee neee :D
doe maar niet. Dan mis je zo'n geweldige user like me :)

om toch maar offtopic te gaan ;)
offtopic:
ik had hem 'express' gestuurd :P

maar als je een ban wilt doen, voor het weekend :? :P
ik vind het goed als het maar niet voor altijd blijft + een OW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 18:01:
Je had zelf ook wel een rapportje / PMmmetje tegen je kunnen krijgen.

kijk hier: curry684 in "Nut van Topic Report?"

hint: 't zit em in de kleine lettertjes :9 :+ ?
Maar ik ben moderator LA ;)

hint: 't zit 'm in dat rode kruisje :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Eigenlijk zou je een lijstje van al je TR's moeten kunnen zien waar je dan met een kleurtje ziet of ze behandeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

djluc schreef op 27 juni 2004 @ 14:24:
Eigenlijk zou je een lijstje van al je TR's moeten kunnen zien waar je dan met een kleurtje ziet of ze behandeld zijn.
Wanneer is een topicreport behandeld?
offtopic:
Ja.. we hebben niets beters te doen dan bij elke TR aangeven of we hem hebben gezien; en aangeven wat we eraan gedaan hebben :X

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Spider.007 schreef op 27 juni 2004 @ 14:53:
[...]

Wanneer is een topicreport behandeld?
offtopic:
Ja.. we hebben niets beters te doen dan bij elke TR aangeven of we hem hebben gezien; en aangeven wat we eraan gedaan hebben :X
Wel????? Mja.. dan moeten jullie maar niet al die regels bedenken om ons users te pesten... :P

Mja.. Lijkt me inderdaad ook ni echt de bedoeling :P Ik zou zeggen hou het gewoon zoals het nu is en laat het de mods/admins/andere belangrijke mensen nou maar afhandelen :) Dit is nu vaak zat geweest met telkens de juiste uitkomst en altijd door mensen gestart die het er niet mee eens waren met dat een mod niet deed wat zij wilden :/ nofi!

Just my 2-cents :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1