Ik maak naar volle tevredenheid gebruik van m'n ATi Radeon 9600 Pro 128 MB. Alle spelen die ik momenteel speel (Freelancer, GTA 3/VC, MS Flightsim 2004, Quake 3, Mafia) draaien prima. Ik kan dan wel niet altijd alle instellingen op volledig zetten, maar dat heb je nu eenmaal met een budget kaart.
Met de nieuwe radeon serie vraag ik me af of het zin heeft om te upgraden naar een X600? Ik heb slechts 1 review van een X600 online gevonden (de X800 kom je veel meer tegen) en op basis van die gegevens kon ik niet met zekerheid vaststellen of de performance en beeldkwaliteit er significant op vooruit zijn gegaan.
Wat is jullie mening: upgraden naar een X600, of rustig afwachten (en sparen
)tot de serie hierna, en dan meteen een volledige systeemupgrade uitvoeren (Asus An7X-deluxe, 1 GB PC3200, AMD 2400+, 240 GB IDE, 2.4x DVD+, ATi 9600 Pro 128).
Met de nieuwe radeon serie vraag ik me af of het zin heeft om te upgraden naar een X600? Ik heb slechts 1 review van een X600 online gevonden (de X800 kom je veel meer tegen) en op basis van die gegevens kon ik niet met zekerheid vaststellen of de performance en beeldkwaliteit er significant op vooruit zijn gegaan.
Wat is jullie mening: upgraden naar een X600, of rustig afwachten (en sparen
Hier kon uw advertentie staan