Edit: GVD spuit 11
Edit2: Hoewel ik er wel in gepost heb, kan ik de alias niet in m'n posthistory terugvinden.
[ Voor 87% gewijzigd door sdomburg op 25-06-2004 11:14 ]
[edit]
Snelle meubels...
[ Voor 24% gewijzigd door Sybr_E-N op 25-06-2004 11:14 ]

Dat is logisch, het is alleen een shortcut naar het andere topic. Je kunt niet in een alias reagerensdomburg schreef op 25 juni 2004 @ 11:13:
Edit2: Hoewel ik er wel in gepost heb, kan ik de alias niet in m'n posthistory terugvinden.
Er zijn namelijk Active Topics junky`s

Verder zou het wel mooi staan, weet iedereen meteen dat Atlas niet meer werkt
* Outerspace heeft een print screen gemaakt van het foutje
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Zet MED dan in je Active Topics en alle fora die je niet volgt niet-Skyhawk- schreef op 25 juni 2004 @ 11:17:
Even een snel vraagje tussen door, is het niet mogelijk om een sticky niet tijdelijk tussen de Active topics te plaatsen? dus dat ie steeds boven aan staat, of tijdelijk onderaan?
Er zijn namelijk Active Topics junky`s![]()
Kun je in je prefs regelen, op die manier mis je geen MED's, en we zorgen echt wel dat al het belangrijke daar staat
Als je merkt dat de search stuk is en dat wil melden, is het logischer dat je kijkt of het al gemeld is in de relevante fora ipv dat je in de active topics lijst kijkt.-Skyhawk- schreef op 25 juni 2004 @ 11:17:
Even een snel vraagje tussen door, is het niet mogelijk om een sticky niet tijdelijk tussen de Active topics te plaatsen? dus dat ie steeds boven aan staat, of tijdelijk onderaan?
Er zijn namelijk Active Topics junky`s![]()
{signature}
En in MED kijk je niet eerst even of daar al iets staat?Voutloos schreef op 25 juni 2004 @ 11:20:
Als je merkt dat de search stuk is en dat wil melden, is het logischer dat je kijkt of het al gemeld is in de relevante fora ipv dat je in de active topics lijst kijkt.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
MED kan 1 van die relevante fora zijn.Renegade schreef op 25 juni 2004 @ 11:22:
[...]
En in MED kijk je niet eerst even of daar al iets staat?
Of ik snap niet wat je bedoelt...
{signature}
Sybr_E-N schreef op 25 juni 2004 @ 11:13:
Ik zie ook dat het aantal replies op -1 staat.
[edit]
Snelle meubels...
Aldus chem in chem in "Wat zijn forums toch wonderlijke dingen ..."een topic dat een alias is (een shortcut/verwijzing) heeft geen reacties -> 0 messages -> replies = berichten -1 -> 0-1 = -1
MEUKEE.
En wat gaan we doen voor de mensen die geen AT gebruiken maar alleen zo rondkijken? Een automatische pushmessage bij een nieuwe stickey oid? Persoonlijk lijkt me de extra moeite die in zoiets zou moeten worden gestoken in vergelijking met het aantal mensen wat je bereikt niet echt evenredig aan elkaar.Ok, heb je gelijk in. Maar kan het idee dan niet op voor bijvoorbeeld belangrijke mededelingen??
[ Voor 15% gewijzigd door Renegade op 25-06-2004 11:25 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Het aantal reacties van een alias staat op 0, en het aantal replies is dus 0 - 1 = -1.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Lijkt me teveel moeite imo. De echte GoT'ters weten wel waar ze moeten kijken als er iets mis mee.Renegade schreef op 25 juni 2004 @ 11:25:
[...]
En wat gaan we doen voor de mensen die geen AT gebruiken maar alleen zo rondkijken? Een automatische pushmessage bij een nieuwe stickey oid? Persoonlijk lijkt me de extra moeite die in zoiets zou moeten worden gestoken in vergelijking met het aantal mensen wat je bereikt niet echt evenredig aan elkaar.
Tevens zou je dan 100000 users een pm moeten sturen, want volgens mij kan je niet regelen om de actieve users te onderscheiden van users die nooit meer online op GoT komen.
Scheelt wel zo'n 90000 pm's
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 25-06-2004 11:29 . Reden: typo ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik bedoel dat er op Active Topics een een sticky komt (tijdelijk) die gewoon linkt naar het Sticky van Mededelingen. Hoef je niks te PM`n, en voor de mensen die wat rond neuzen komen hem dan ook wel tegen in het mededelingen gedeelte.En wat gaan we doen voor de mensen die geen AT gebruiken maar alleen zo rondkijken?
Sticky zou dan wel onder kunnen, ivm minder irritatie als ze hem steeds boven aan zien.
Nooit geweten dat dat konchem schreef op 25 juni 2004 @ 11:25:
curry: ga naar de frontend admin van dat topic (klik op foldericon) en zet hem daar op sticky.

Overigens heb ik geen modrechten in MED dus schiet niet echt op
Lijkt me trouwens wel een idee om bij het maken van een alias de status van het originele topic over te nemen?
[ Voor 17% gewijzigd door curry684 op 25-06-2004 11:38 ]

kan dat zomaar?
het was zo:
ik zie het
maar ik laat mijn plaatje lekker staan
[ Voor 71% gewijzigd door Outerspace op 25-06-2004 11:48 ]
Ik snap je wel, maar ik vind je argument niet echt denderend. De mensen die de AT niet gebruiken komen 'm wel tegen of moeten bewust in MED kijken. Tsja, ik ben eigenlijk van mening dat dat ook zo is voor de mensen die de AT gebruiken.-Skyhawk- schreef op 25 juni 2004 @ 11:35:
Ik bedoel dat er op Active Topics een een sticky komt (tijdelijk) die gewoon linkt naar het Sticky van Mededelingen. Hoef je niks te PM`n, en voor de mensen die wat rond neuzen komen hem dan ook wel tegen in het mededelingen gedeelte.
Als je in LA kijkt zul je zien dat het probleem opgelost is, dus de stickey kon weg.outerspace schreef op 25 juni 2004 @ 11:43:
uh.. Hij is nu helemaal weg
kan dat zomaar?
het was zo:
[afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door Renegade op 25-06-2004 11:44 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Misschien werkt de search inmiddels weerouterspace schreef op 25 juni 2004 @ 11:43:
kan dat zomaar?
het was zo:
[afbeelding]
{signature}
Alias is getrashed jaouterspace schreef op 25 juni 2004 @ 11:43:
kan dat zomaar?
het was zo:
[afbeelding]
Maar toch blijft er dan bij MED wel het lampje voor het forum branden dat er nieuwe topics zijn. Dat is volgens mij wel een bug. En die bug is dan dus dat de laatste insert/update-datum op de forumindex ook aangepast moet worden als een topicalias verwijderd wordt.
Dat foutje zit ook in SM.Harm schreef op 25 juni 2004 @ 12:35:
[...]
Maar toch blijft er dan bij MED wel het lampje voor het forum branden dat er nieuwe topics zijn. Dat is volgens mij wel een bug. En die bug is dan dus dat de laatste insert/update-datum op de forumindex ook aangepast moet worden als een topicalias verwijderd wordt.
als er een topic naar crew fora word gemoved , blijft dat lampje ook branden
[rml][ Index]Lampje brand maar geen wijziging in forum.[/rml]
Vraag:
antwoord:i2Paq schreef op 28 augustus 2003 @ 12:55:
lekker duidelijk, niet?
Goed, hier gaat het om.
Als ik in de index kijk dan zie ik "lampjes" branden voor het forum waarin na mijn laatste bezoek iets gewijzigd is.
Dit klopt altijd behalve bij SeM.
Bij SeM brand, in ieder geval bij mij, altijd een lampje terwijl er niets gewijzigd is.
Of je nou 10 minuten of een uur wacht, hij brand zonder meer.
Bug of feature?
en kijk hier eens: http://gathering.tweakers...5BxDB%5D=default#hitstartVerwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 12:57:
Je ziet de slotjes in SM niet meer. Er kan dus prima activiteit geweest zijn, je ziet het alleen niet
[ Voor 71% gewijzigd door Outerspace op 25-06-2004 12:38 ]
Dit topic is gesloten.