Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag vanmorgen in een reclamefolder de Casio CW-75 staan, dit is een apparaat waarmee je teksten op een cd kunt printen zonder papieren vellen te gebruiken. :*)

Opzich zie ik dit wel zitten maar ik vraag me toch af wat de mede-tweaker er van vindt. Aangezien het apparaat genoeg kost en ik me nog steeds afvraag of zo'n inktpatroontje een beetje schappelijk geprijst is. ;)

De official site:
http://www.casio-europe.com/euro/dt/cw75/

Afbeeldingslocatie: http://www.casio-europe.com/euro/_images/dt/cw75_big.jpg

• wdekerf
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06-2024

wdekerf

Moet het origineel zijn???

Ik moet zeggen dat dit voor bedrijven wel eens een uitkomst zal kunnen zijn, mits natuurlijk de opdruk er lang (jaren) goed er op blijf zitten en dan bedoel ik dat het nog leesbaar moet zijn.

Wouter

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Tja, toch wat teveel. Ik geloof dan liever inde technologie van HP: LightScribe. zie nieuws: LightScribe: techniek om cd- en dvd-labels te branden

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog eens even gekeken, maar ik twijfel ook een beetje aan het volgende:

Power supply: 8 x battery type AA or AC (optional)

Dat staat op de site van Casio. Als dan de batterijen leeg zijn dan brand ie niet meer,... |:(

kweet het niet zo meer,... help!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 14:04:
Ik heb nog eens even gekeken, maar ik twijfel ook een beetje aan het volgende:

Power supply: 8 x battery type AA or AC (optional)

Dat staat op de site van Casio. Als dan de batterijen leeg zijn dan brand ie niet meer,... |:(

kweet het niet zo meer,... help!
ding brandt ook niet maar print! :P

Verwijderd

Topicstarter
Idd, ja,... hij brand niet, maar hij print, maar evengoed, hij stopt er mee als de batterijen leeg zijn.

Heeft iemand misschien ook de prijs van de cardriges voor mij, want dat kan ik dus ook nergens vinden en is best wel belangrijk voor ik zo'n ding koop.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:10

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je uberhaupt al gevonden waar ze dit ding verkopen? Daar zullen ze je ook wel de benodigde inkt kunnen leveren.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
breinonline schreef op 26 juni 2004 @ 09:00:
Heb je uberhaupt al gevonden waar ze dit ding verkopen? Daar zullen ze je ook wel de benodigde inkt kunnen leveren.
Hij heeft het waarschijnlijk in de folder van de OfficeCentre zien staan ... Dus daar zullen ze ook wel de cartridges verkopen.

Verder zal het apparaat ook wel een adapter ondersteunen ipv alleen batterijen. Dit als opmerking op een andere posting.

UPDATE: AC Adapter wordt inderdaad ondersteund.

[ Voor 6% gewijzigd door Juicy op 26-06-2004 09:15 ]

-

Pagina: 1