Ik ben dus van plan om een TFT monitor te kopen. Heb drie goeie aanbiedingen gekregen qua prijs voor de volgende monitoren :
de NEC 71VM
de Acer AL1721m
en de BENQ FP767
ok, over die Acer heb ik bar weinig goeie reviews kunnen vinden waar de gaming-performance wordt weergegeven.
Over de BENQ zelfs minder, behalve dan over de 12 ms versie, maar deze is dus de oudere 16ms versie.
tja, de NEC kwam bij een aantal tests best goed uit de bus...
Nu zou ik graag willen weten of er bij jullie goeie reviews bekend zijn (met name in spellen, wil het liefst zo min mogelijke ghosting) en/of persoonlijke ervaringen...
Het was eerst de bedoeling om deze vraag bij de TFT-Gamen grote topic te plaatsen maar deze is nu dus dicht
Ik heb in principe een dag of twee de tijd om te kiezen, en aangezien ik dus fulltime werk heb ik gewoonweg de tijd niet om alle 8 de delen door te nemen...
de NEC 71VM
de Acer AL1721m
en de BENQ FP767
ok, over die Acer heb ik bar weinig goeie reviews kunnen vinden waar de gaming-performance wordt weergegeven.
Over de BENQ zelfs minder, behalve dan over de 12 ms versie, maar deze is dus de oudere 16ms versie.
tja, de NEC kwam bij een aantal tests best goed uit de bus...
Nu zou ik graag willen weten of er bij jullie goeie reviews bekend zijn (met name in spellen, wil het liefst zo min mogelijke ghosting) en/of persoonlijke ervaringen...
Het was eerst de bedoeling om deze vraag bij de TFT-Gamen grote topic te plaatsen maar deze is nu dus dicht