Wie kan mij helpen? mijn computer blijft sinds vanmorgen hangen in het blauwe beeld van windows XP. Als ik hem in de veilige modus opstart doet hij precies hetzelfde. Kan dit een virus zijn? Ik heb mijn viruscanner van symantec (northon) gister nog geupdate, maar daarna nog wel wat bestanden gedownload van KAZAA. De computer is net 3 weken geleden helemaal opnieuw geformatteerd, en hoop niet dat dit nu weer moet.....? HELP, wie heeft tips voor me?
wat je even kan doen is stap voor stap opstarten, alles handmatig laden dan weet je waar die op blijft hangen.
f8 of f12 tijdens opstarten.
weet je waar dit dan aan ligt, dan kun je met een windows bootflop je autoexec enzo nakijken, of iig waar het desbetreffende proggie word geladen
f8 of f12 tijdens opstarten.
weet je waar dit dan aan ligt, dan kun je met een windows bootflop je autoexec enzo nakijken, of iig waar het desbetreffende proggie word geladen
Heb het geprobeerd met f8 en f12, en vandaaruit lukt het helaas ook niet. Kan het een virus zijn? Of zal het aan de software/hardware kunnen liggen. Wat bedoel je precies met het handmatig opstarten van alle onderdelen? Hoe moet ik dat doen?
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Verwijderd
Wat is het laatste wat hij start, dan kom je wat dichter bij het probleem.Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 10:31:
Heb het geprobeerd met f8 en f12, en vandaaruit lukt het helaas ook niet.
"Blauwe beeld van XP" 
Je bedoelt een BSOD?
Neem anders hier een kijkje, wat met alleen een "blauwe beeld van XP" kunnen we niet zoveel.
Windows XP en 2000 BSOD guide
Je bedoelt een BSOD?
Neem anders hier een kijkje, wat met alleen een "blauwe beeld van XP" kunnen we niet zoveel.
Windows XP en 2000 BSOD guide
[ Voor 6% gewijzigd door GGS_206 op 25-06-2004 10:34 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Heb ik net via f8 geprobeerd het systeem te laden "toen hij nog goed functioneerde" geeft hij aan dat hij fouten in het register heeft gevonden en heeft opgelost, maar hij blijft nog steeds hangen in dat blauwe windows-scherm??
En met dat blauwe windows-xp scherm bedoel ik geen BSOD-scherm. Ik krijg gewoon dat tijdelijke scherm te zien met een icoon van windows xp erop dat hij altijd laat zien tijdens het laden. Nu blijft hij hieop hangen. Helaas...
Pagina: 1