Onder Windows 98SE heb ik problemen om mn WiFi in de lucht te krijgen. Na een reboot vindt de Linksys WMP11v4 de BEFW11S4 AP/Router niet uit zichzelf. Ik moet daarvoor de configuratie tool openen (die al geladen is en in de systray staat) en op het tabblad "Site Survey" klikken. Je ziet hem dan eventjes zoeken en zodra het SSID daar verschijnt is de verbinding gemaakt en krijg ik netjes een DHCP Lease. Dit dus zonder op connect te drukken.
Bovenstaande gebeurt in alle (?) denkbare configuraties. Met/zonder mac-filtering. Met/zonder WEP. Met/zonder SSID Broadcasting. Enz... opnieuw installeren / resetten van de onderdelen mocht ook niet baten.
Wie weet er een manier zodat hij het AP gewoon netjes automatisch vindt, want het is een beetje irritant om elke keer die handeling te moeten doen om op het netwerk te komen.
Bovenstaande gebeurt in alle (?) denkbare configuraties. Met/zonder mac-filtering. Met/zonder WEP. Met/zonder SSID Broadcasting. Enz... opnieuw installeren / resetten van de onderdelen mocht ook niet baten.
Wie weet er een manier zodat hij het AP gewoon netjes automatisch vindt, want het is een beetje irritant om elke keer die handeling te moeten doen om op het netwerk te komen.
edit:
Firmware van de BEFW11S4 zojuist geupgrade. Geen verschil
Firmware van de BEFW11S4 zojuist geupgrade. Geen verschil
[ Voor 6% gewijzigd door HurrI op 25-06-2004 10:35 ]
If it's just us, it seems like an awful waste of space