[XP]Partitie verdwenen door ghost2k3

Pagina: 1
Acties:

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Gisteren kwam een vriend van me naar me toe met de vraag of ik z'n schijf wilde kopieren. Ik heb zelf 1 hd op de sata hangen..

netjes de andere 2 schijven op ide poort 1 gehangen en via ghost een disk copy gemaakt. Ghost informeerde mij dat ik dat via dos moest doen .. netjes de wizard doorlopen en de pc reboot naar dos.

Maar toen, pcdos start op, error :( Nu heb ik dus via BartPE gekeken wat ghost heeft gedaan. Mijn complete C: is verplaatst naar D: en de pc kan dus niet meer opstarten omdat het systeem op de verkeerde partitie staat. Wat nu? Hoe krijg ik ales ooit weer terug op de C partitie :S

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Alles weer naar C kopiëren en een repair uitvoeren? :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

hd in andere pc hangen en driverletters aan passen.
zover ik weet kan dat in windows zelf bij computer beheer
maar weet het ff niet zeker..
partition magic kan het wel.

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Pqmagic is geen optie. Ik kon immers niet eens in windows komen .. Heb maar een complete format gedaan. Achteraf had pqmagic 6 m.b.v. pcdos op een floppy wel geholpen waarschijnlijk .. so be it ;)

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Wimo. schreef op 26 juni 2004 @ 16:13:
Pqmagic is geen optie. Ik kon immers niet eens in windows komen .. Heb maar een complete format gedaan. Achteraf had pqmagic 6 m.b.v. pcdos op een floppy wel geholpen waarschijnlijk .. so be it ;)
Versie 6 ? die is redelijk oud.

En _ik_ gebruik dat soort ingrijpende tools (zowel ghost als partition magic) altijd vanuit dos.

Abort, Retry, Quake ???

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
aZuL2001 schreef op 26 juni 2004 @ 16:18:
[...]

Versie 6 ? die is redelijk oud.

En _ik_ gebruik dat soort ingrijpende tools (zowel ghost als partition magic) altijd vanuit dos.
Weet ik .. ik kreeg 7 en 8 niet werkend in dos

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Wimo. schreef op 26 juni 2004 @ 16:35:
[...]

Weet ik .. ik kreeg 7 en 8 niet werkend in dos
Ook niet met de bijgeleverde diskette builder ?

Daarvoor heb ik de hele app slechts eenmalig er op gezet, om die diskette's aan te maken, en daar dan weer sfx winimage bestanden van te maken ;)

Abort, Retry, Quake ???

Pagina: 1