THG Videos doorfikken van processor

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 01:00

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Ik ben opzoek naar de filmpjes die ooit door tomshardwarepages zijn gefilmt. Daarin is te zien hoe een intel en een amd processor reageren wanneer onder volle belasting wanneer de cooling verwijderd wordt. Te zien is o.a. dat de AMD dus zo'n 300 graden wordt met een laser temperatuur meter.

Ik kan helaas dit niet vinden op tomshardware pages. Heeft iemand nog een mirror ergens staan? :9

[ Voor 5% gewijzigd door Neowam op 25-06-2004 08:52 ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Dat ding heet THG_CPU_Cooling.avi

Moet je ff met google zoeken. Ik kan hem nu helaas nergens online voor je zetten. Is iets van 10 Mb

[ Voor 37% gewijzigd door DeeJee op 25-06-2004 08:52 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50
Dat filmpje heeft amd echt de nek omgedraait volgens mij. kwam 2 weken geleden iemand tegen, die zei intel te kopen want amd was kut want die branden door :X "Goh jij hebt zeker een filmpje gezien." "Hoe weet je dat?". terwijl een AMD tegenwoordig koeler blijft dan een intel, en netzogoed beveiligt is tegen oververhitting.

[ Voor 5% gewijzigd door Maverick op 25-06-2004 08:54 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Neowam

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Bedank, ik heb hem inderdaad gevonden!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31

Thandor

SilverStreak

www.tomshardware.com --> scroll wat maar beneden en blijf aan de linkerkant kijken (linker kolom dus)

[Service] <-- Deze rij dus!
Search Prices
Search Articles
Keyword Index
Historical Archive
LAN Parties
THG Videos <-- Daar staan alle THG Video's;)
Product Database

Goed zoeken :),

Je kunt natuurlijk ook op tomshardware.com op CTFL+F drukken (of via "Bewerken" ) en dan naar " THG Video" zoeken B)

[ Voor 6% gewijzigd door Thandor op 25-06-2004 08:55 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Neowam

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Maverick schreef op 25 juni 2004 @ 08:54:
Dat filmpje heeft amd echt de nek omgedraait volgens mij. kwam 2 weken geleden iemand tegen, die zei intel te kopen want amd was kut want die branden door :X "Goh jij hebt zeker een filmpje gezien." "Hoe weet je dat?". terwijl een AMD tegenwoordig koeler blijft dan een intel, en netzogoed beveiligt is tegen oververhitting.
Nou, mijn AMD Athlon 64 is idle 60 graden :r in een Soltek EQ3801 barebone. Onder volle belasting 75 graden.

[ Voor 6% gewijzigd door Neowam op 25-06-2004 08:56 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Hier staat hij tussen ja: http://www.tomshardware.com/site/videos/thg_videos-01.html

Voortaan dus even goed rondkijken op Tom's Hardware, die pagina is binnen 5 sec te vinden ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.