Links valt weg, behalve bij cd

Pagina: 1
Acties:

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 13:15
Bij mijn stereo valt soms de linker kant bijna helemaal weg (beetje gekraakt en gepiep hoor je nog) Het vreemde is aleen dat hij dit dus niet doet als ik een cd luister (cd -ingang) maar als ik een DVD kijk, of mijn mp3 machine aanzet of de tv over de stereo laat lopen.

Enig idee hoe dit kan?

Het is behoorlijk irritant.

Het is een yamaha receiver met een yamaha cd-speler aangesloten op een dap-eindtrap.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 22:17
Controleer de stekkertjes eens, ga wat aan de gang met contactspray misschien :?

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 13:15
Jesse schreef op 25 juni 2004 @ 11:02:
Controleer de stekkertjes eens, ga wat aan de gang met contactspray misschien :?
Is al gebeurd die stekkertjes, het is een stereo van een jaar oud, dus nu al met contactspray aan de gang? Ik vind het vreemd dat ie het op alle kanalen doet behalve op het cd-kanaal.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

JTB81 schreef op 25 juni 2004 @ 17:38:
[...]

Is al gebeurd die stekkertjes, het is een stereo van een jaar oud, dus nu al met contactspray aan de gang? Ik vind het vreemd dat ie het op alle kanalen doet behalve op het cd-kanaal.
nee NIET contactspray..

dat spuit je op de accupunten van je auto als die niet lekker geleiden, je houdt dat spul uit de buurt van hifi en andere binnenhuis electronica