Toon posts:

Luchtstroom A-open HQ45

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eyz all =)
Ik heb pas een aantakl dagen een HQ45 en ik heb er nu al een 80x80mm gat inztitten recht boven de proccessor die koude lucht aanzuigt. Ik heb er ook een zitten op de standaarplek voorin onderaan de kast die ook koude lucht zuigt. De voeding blaast de warme lucht weg. Nu wil ik graag de luchtstroom wat verbeteren er misschien nog een exhaust bij maken. Waar zou ik dat het beste kunnen doen ? of moet ik er juist nog een intake bij maken en een van de fans die er nu al inzitten als exhaust gebruiken ?

GreetzZ MaSsiE

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Mijn plan voor goede airflow
1. Voorin zon Fan met goede luchtaanvoer
2. Fan boven je proc die lucht naar buiten voert
3. 120mm Fan bovenin je kast, warme lucht stijgt toch immers naar boven?
4.In een zon cdrom bracketgrootte (weet het formaat niet zo maar die ene boven 3 1/2, geloof 5 1/4) daar doe je zon mooie hdcooler in.

Suc6 ! Enne, maak ff schakelaartjes aan je fans zodat je ze snachts kan uitzetten :D

Verwijderd

Topicstarter
Hmz... =) ik heb maar een midi tower, en boven mijn proc zit mijn voeding =) (die welliswaar lucht weghaald bij de proc, warme lucht dus). En die voorin heb ik al =)
Dan eentjuh op de proc gericht die van buitenaf lucht aanzuigt. En dan ga ik er misschien nog wel eentjuh bovenin maken, die de warme (gestegen) lucht wegzuigd =)
Thx voor de tip van bovenin eentjuh =)
nu nog hopen dat dat gaat passen =D met cd-romz enz =)
nah jah we zien wel... iig bedankt =D