e700 geluid bij low batterij

Pagina: 1
Acties:

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
leuke telefoon, maar.. die batterij!

als ie dus bijna op is, geeft ie elke zoveel minuten een piepje (hoe bedoel je batterij verspilling) en na een tijdje schakelt ie uit

probeer je hem dan in te schakelen, krijg je een uitgebreid intro filmpje en geluidje, en gaat ie daarna gelijk weer uit, opnieuw met uitgebreid outro filmpje en geluidje (hoe bedoel je batterij verspilling) . . en volgens mij kan ie dit oneindig volhouden, maar 1 belletje plegen zit er niet in .. .

kan je hier iets aan doen?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:20
opladen? Ik heb ook de e700.. en ook dat irritante piepje.. gewoon uit-aanzetten .. misschien kan je bellen.. zo niet dan issie te leeg en moet je opnieuw laden, erg simpel allemaal :P

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
RaZoRhEaD schreef op 25 juni 2004 @ 02:05:
opladen? Ik heb ook de e700.. en ook dat irritante piepje.. gewoon uit-aanzetten .. misschien kan je bellen.. zo niet dan issie te leeg en moet je opnieuw laden, erg simpel allemaal :P
te leeg om te bellen, maar net vol genoeg om een onbeperkte tijd audiovisuele presentaties te geven over 'Samsung' bij het opstarten en afsluiten? ik geloof r weinig van

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

assass schreef op 25 juni 2004 @ 08:45:
[...]
te leeg om te bellen, maar net vol genoeg om een onbeperkte tijd audiovisuele presentaties te geven over 'Samsung' bij het opstarten en afsluiten? ik geloof r weinig van
Mjah, volgens mij is dit altijd het geval. Ik kan me voorstellen dat bellen meer energie kost dan wat geluidjes ed. en dat de batterij daar op dat moment te zwak voor is. Bovendien gaat het echt niet eeuwig door hoor, die geluidjes ed houden nu eenmaal ook een keer op :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.