[KPN]100% Gratis Mobiel Plus 18.50 24 maanden abonnement

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:00
Ik wilde men hier op GoT het volgende toch ook niet zomaar voorbij laten gaan.
Ik kwam het volgende op Telecomvergelijker tegen:
Een KPN Mobiel Plus 18.50 voor 24 maanden helemaal gratis via Gsmeasy.nl, hier is de berekening het meest overzichtelijk na te lezen (ik kan hem ook hier gaan proberen te maken, maar dat word toch 1 grote puinhoop).

Je hebt dus een cashback (geld terug op je rekening) van 444 euro, wat gelijk is aan 24 x 18.50 euro.
Het is mogelijk om nummerbehoud te doen (gratis), voor de rest van de eigenschappen van het abonnement kijk je even op kpn.com.

Voor de handigere/doordenkende mensen onder ons is er ook nog meer uit deze aanbieding te halen door hem n.v.v.t. om te zetten naar een ander abonnement.
Dit kan na 6 maanden, omhoog is (uiteraard) gratis zover ik weet, omlaag kost 20.23 euro (17 euro excl. btw), omdat 18.50 de laagste trap van Mobiel Plus is kan je ook meteen naar Flexibel of Hi als het goed is.
Een rekenvoorbeeld geeft het volgende:
6x 18.50 (Mobiel Plus 6 maanden) = 111 euro
18 x 9,95 (Flexibel Allround Economy 18 maanden)= 179,10 euro
------------------
totaal = 290,10 euro -> 444 - 290,10 = 153,90

Er zullen ongetwijfeld mensen onder ons zijn die het vervelend vinden dat ik dit laatste er ook nog bij zet ivm. uitmelken van providers en/of abonnementen. Ik denk alleen dat deze informatie net zo toegankelijk moet zijn voor de leken als voor de "snelle jongens".

Verder is het maar de vraag of het uberhaupt zal leiden tot een verminderd service-niveau van de providers: het leveren van deze service is (een van de weinige) middelen waarmee providers zich kunnen onderscheiden van andere providers. Grotere bekendheid hiervan kan daarom juist ook leiden tot het feit dat alle providers deze services gaan leveren.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:01

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zou het niet vertrouwen

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-12-2025

jwbagger

,.-~'`'~-.,

AzzKickah schreef op 25 juni 2004 @ 00:51:
waarom zou je het niet vertrouwen?

bij belcompany geven/gaven ze ook orange 20 voor 24 maanden en orange 30 voor 12 maanden gratis weg....

waarom zou bij kpn zo'n constructie niet mogelijk kunnen zijn?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:19

JT

VETAK y0

Geweldige onderbouwing, helemaal na al die tweakers die al goede ervaringen bij die shop hebben :Z

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• flipjevandejam
Dan moet je het ook vooral niet doen zou ik zeggen, maar neem dan ook niet een ondertitel: "Always trying" zou ik zeggen :), no flame intended.

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:44
Het nadeel van deze actie tov de orange acties (zowel 20 als 30 abbo), is dat het beltegoed maar 3 maanden meegaat, dus lekker opsparen kun je niet, je krijgt gewoon 18,50 per maand aan beltegoed.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• I_PANDA_I
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-12-2025

I_PANDA_I

Boe!

Moet nog ff mn phone unlocken, maarja dat terzijde.
K ga ook ff zo'n abbonementje afsluiten. (mijn broer heeft destijds orange gedaan en dat werkte ook gewoon)

En wat het overhouden van beltegoed is er inmiddels een oplossing bedacht.
Via www.vervelen.nl kun je gokken waarbij je inbelt via je telefoon (€1.30 Pg. = 13 credits) bij >10 euro winst wordt het geld op je rekening gestort.
Heb al weleens gedaan, je belt voor ongeveer 15 a 20 euro om op 10 euro winst te komen. Ligt eraan in welke stemming de "gokkast" is ;)

Blaatschaap

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02 16:08
http://www.gsmstunter.nl/ heeft de actie nu ook :)

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

K d8 te lezen dat je daar wél 12,50 verzendkosten moest betalen, dusja. Beter bij die andere :D scheelt toch weer :P

Blaatschaap

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Ff een vraagje, misschien dat iemand het weet.
Als ik het abonnement op naam van mij moeder zet (ben nog geen 18 :( )
Kan ik dat het geld wel op mijn eigen rekening laten storten/af laten halen?

Blaatschaap

Verwijderd

I_PANDA_I schreef op 25 juni 2004 @ 21:01:
Ff een vraagje, misschien dat iemand het weet.
Als ik het abonnement op naam van mij moeder zet (ben nog geen 18 :( )
Kan ik dat het geld wel op mijn eigen rekening laten storten/af laten halen?
in principe moet dat kunnen. heeft mijn zusje ook gedaan bij KPN.

maar vergeet niet dat webshops rond dit soort acties gigantisch in de administratie zitten, en het is maar de vraag of het lukt. en als ze het te ingewikkeld vinden gaat jouw aanvraag gewoon de prullenbak in, die abo's verkopen ze toch wel.

als ik jou was zou ik gewoon dat abo helemaal door je moeder laten afsluiten, en haar gewoon betalen.

Verwijderd

GSM.nl heeft em nu ook zelfs met 481 Euro korting.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02 16:08
das het zelfde, want de eerste 2 maand krijg je dubbel beltegoed. ;)

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01 17:13
ehm, ik heb in april meegedaan met zo'n actie bij www.gsmhut.nl
Het toestel en sim kwam binnen een paar dagen binnen en emails werden altijd binnen 24 uur beantwoord. Het abbo geld zou voor 18 juni op mijn rekening gestort zijn, maar nu, 7 dagen later nog helemaal niks! Ze reageren ook nog niet op mijn email van 2 dagen geleden.

Wees in ieder geval gewaarschuwd en kijk uit met gsmhut.nl!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 15:33
Ach, al die shops zeggen 10 weken, maar ik had m'n geld ook pas na 3 maanden... Geen man overboord hoor :Z

Tis pas erg als je et helemaal niet krijgt, dus nog ff wachten ;)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vind de actie niet super eigenlijk. Je krijgt per maand dus 18,50 beltegoed. Wat je erover heen gaat moet je natuurlijk gewoon betalen.

Ik vind zo'n 300 belminuten / maand voor een paar euro dan weer interessanter :).

• Radjesh
  • Laatst online: 03-01 09:57

Radjesh

hoi

Ik zie @ gsm hut ook een actie:

Cashdeal, Vodafone 120 abonnement 2 jaar bijna gratis abonnement + gratis 3410! Netto € 0 per maand!

Nu 2 jarig Vodafone abonnement voor slechts €20,00is en met gratis GSM Telefoon : Nokia 3410! Toestel is nieuw en wordt geleverd met lader, handleiding en accu.Tip ook uw vrienden of kennissen voor dit voordeel om 1800 minuten gratis te kunnen bellen!!

Let op! Uiterste inleverdatum contracten en benodigde bescheiden 30 juni 2004 !

U sluit een 2 jarig Vodafone 120 abonnement af via GSMHut en ontvangt binnen 8 weken € 296,00 op uw rekening. (In het overzicht staat een prijs van -€ 303, de verzendkosten bedragen € 6,95 dus u ontvangt -€ 303 + € 6,95 = -€ 296,00 op uw rekening.) Tevens ontvangt u van Vodafone €75,00 retour op uw bankrekening! Vodafone keert dit bedrag normaliter uit binnen 6 tot 8 weken dat uw aanvraag is geaccepteerd en aangesloten!

Acties!

U betaalt geen aansluitkosten en de eerste 2 maanden betaalt u ook geen abonnementskosten van € 23,50 per maand. Indien u na 6 maanden contact opneemt met Vodafone om het abonnement om te zetten in een lager tariefplan (Vodafone 60) betaalt u de overige 18 maanden slechts € 16,50 per maand voor 60 minuten bellen.

U betaalt over 2 jaar dus :
1 x Gratis aansluitkosten €0.00
1 x 1e 2 maand gratis abonnement €0.00
1 x 3 t/m 6e maand Vodafone 120 €94.00
1 x 7 t/m 24e maand Vodafone 60 €297.00
SUBTOTAAL €391.00

U ontvangt retour van GSMHut €296.00

U ontvangt retour van Vodafone €75.00

Effectief betaalt u €20.00!

http://www.gsmhut.net/pro...&cat=%20GSMHut%20HotDeals

Niet

Verwijderd

I_PANDA_I schreef op 25 juni 2004 @ 20:44:
Moet nog ff mn phone unlocken, maarja dat terzijde.
K ga ook ff zo'n abbonementje afsluiten. (mijn broer heeft destijds orange gedaan en dat werkte ook gewoon)

En wat het overhouden van beltegoed is er inmiddels een oplossing bedacht.
Via www.vervelen.nl kun je gokken waarbij je inbelt via je telefoon (€1.30 Pg. = 13 credits) bij >10 euro winst wordt het geld op je rekening gestort.
Heb al weleens gedaan, je belt voor ongeveer 15 a 20 euro om op 10 euro winst te komen. Ligt eraan in welke stemming de "gokkast" is ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk uitbetalen. Heb net met 5 gesprekken 40 Euro gewonnen. :) Heb wel een bevestigingsmail gehad , maar dat zegt niet zo veel. Marchel.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:19

JT

VETAK y0

Kan je je contract ook met de post opsturen ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02 20:09
heeft iemand dit abo al afgesloten en werkt het echt?

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
JT schreef op 26 juni 2004 @ 11:16:
Kan je je contract ook met de post opsturen ?
Ja, bij gsmstunter was dat geen probleem. Niet vergeten een kopie te maken voor het geval je die later nog eens nodig hebt :).

[ Voor 5% gewijzigd door dr snuggles op 26-06-2004 12:27 ]

• flipjevandejam
Het werkt echt, dat kan ik je verzekeren, ik heb al tientallen abonnementen via internet afgesloten en zijn geen geintjes die men neerzet. Hou alleen dit topic wel ontopic en ga het dus aub. niet hebben over andere aanbiedingen of dat je nog geld moet krijgen van een shop of wat dan ook, dat verpest mijn topic over deze aanbieding..
Pagina: 1