Hallo,
Ik ben eens gaan klooten met PHP-GTK, best leuk voor de beginner (zoals ik). Alles gaat best goed tot dat ik het onderstaande doe:
foutmelding: Fatal error: Call to a member function on a non-object in C:\gtk\main.php on line 70
Is er mischien iemand die mij hiermee verder kan/wil helpen, het zal wel een stom / simpel foutje zijn maar ik zou het nu niet meer weten, ben er al TE lang me bezig.
BVD,
Ik ben eens gaan klooten met PHP-GTK, best leuk voor de beginner (zoals ik). Alles gaat best goed tot dat ik het onderstaande doe:
foutmelding: Fatal error: Call to a member function on a non-object in C:\gtk\main.php on line 70
PHP:
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
| <?php /* ....een hele hoop code blabla.... */ $ntree = &new GtkCTree(1, 0); $ntree->connect_object('tree-select-row', 'row_clicked', &$ntree); /*....nog meer code....*/ function row_clicked($node, $ntree) { echo ":: ".$ntree." ::\n"; // result: :: -1 :: $prefix = "./images/int/"; $node = $ntree->node_get_row_data($node); // << line 70 $image = (!is_array($node)) ? $prefix."int_image_0_2.xpm" : $prefix.$node[0]; $image = (!file_exists($image)) ? $prefix."int_image_0_2.xpm" : $image; list($pic, $mask) = Gdk::pixmap_create_from_xpm($wnd->window, null, $image); $pixmapwid = &new GtkPixmap($pic, $mask); $pframe->add($pixmapwid); $pixmapwid->show(); } ?> |
Is er mischien iemand die mij hiermee verder kan/wil helpen, het zal wel een stom / simpel foutje zijn maar ik zou het nu niet meer weten, ben er al TE lang me bezig.
BVD,
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 00:54 ]