Toon posts:

Boot.ini terugzetten na 2x XP-installatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
's avonds...

Ik heb me gekgetierd gezocht hiero om te vinden hoe ik m'n irritante bootmenu wegkrijg nadat ik behalve op m'n C:\schijf ook op m'n D;\ Windows XP prof. had geinstalleerd. Nu heb ik een opstartmenu bij boot dus en dat moet weg, gewoon weer in 1 keer windows XP op C opstarten...

Schiet mij maar lek, maar ik ziet 1000 topics over boot.ini aanpassen maar nergens een antwoord wat volgens de poster heeft gewerkt over WAT je dan PRECIES moet aanpassen als je boot.ini hebt weten te openen....

Wie o wie verteld mij EXACT wat er veranderd moet worden?? Want dat de boot.ini "teruggezet" of "gefixt" of "gerepareerd" moet worden is me inmiddels duidelijk :9

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En dat staat dus in je allereerste tweede topic uitstekend beschreven met notabene een voorbeeld HOE...............

[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 24-06-2004 22:44 ]

ARME AOW’er

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Algemene windows faq *oud*

Deze onder andere gezien :)
Wat je ook kunt doen is je tijd op '0' zetten, dan hoef krijg je hem nauwelijks te zien :)

edit: Hmm, anchors werken niet echt :?

[ Voor 37% gewijzigd door Atlas op 24-06-2004 22:44 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Zorg dat alleen dit erin staat:
code:
1
2
3
4
5
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect

Er van uit gaande dat je Windows op de eerste partitie van je eerste schijf hebt geinstalleerd.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, ik ga 't proberen. Guardian, dat STOND er, totdat die tweakers gast besloot dat het weggehaald kon worden omdat het al overal beschreven stond ofzo...

Maar thanx, ik ga het proberen!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Je topic is gewoon op slot gegaan. Die topics kun je onderaan de topiclist vinden en ook gewoon bekijken. Niets aan het handje dus. :)

Volgende keer gewoon rustig en goed lezen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
8)7

Ok, ik zag 't. Firsttimer hier, en was ZWAHAAAR gefrustreerd en dus in haast... ANWYAYS, ik heb het ff veranderd en 1x raden... precies, zonder menu in 1x de goeie opstart....

_/-\o_ _/-\o_

Mijn dank, 2,5 uur klooien en schelden en volslagen vreemden maken tijd om me uit de brand te helpen... tis toch allemaal zo slecht nog niet als 't lijkt :P

THANX!!!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer vanaf nu voordat je post je eventjes bekend te maken met de regels zoals die gelden op GoT. De drie belangrijkste zijn ten allertijde:

- Kies een goede topic titel die je probleem / vraag kort en bondig omschrijft. Veel uitroep tekens helpen niet. In Windows Operating Systems willen we daarnaast dat je het OS in de topic titel zet.

- Neem in je topicstart op *wat* je allemaal al geprobeerd hebt. Waarop heb je gezocht, wat heb je al veranderd en meer van dat soort dingen.

- Vertel een kort en bondig verhaal van wat je vraag is.

Daarnaast is het niet zomaar de bedoeling dat je een nieuw topic opent nadat het eerdere op slot gegaan is (het is niet voor niets op slot gegaan). Ik ga dit topic sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.